Méz hatása a hajadra

Sziasztok. :)

Ma egy hajápolós tippet hoztam. Többnyire olyan lányoknak ajánlom, akiknek nagyon száraz, és töredezett a haja, nekem bejött, heti 2 alkalommal elég megcsinálni(vagy ahányszor hajat mostok egy héten).

Szükségetek lesz mézre. Én ezt felszoktam melegíteni, legalább 20 mp-ig, hogy könnyebben felvihető legyen.
Leöblítem vízzel a hajam, és aztán minden tincsemre felviszem a mézet jó bőségesen. Mivel természetes étel a méz, kétlem, hogy bármi rosszat is tenne a hajnak, sőt. Masszírozzátok bele a hajtövekbe,hajvégekbe alaposan, és tekerjétek be a hajatokat fóliával, vagy tegyetek rá zacskót, és tekerjétek törölközőbe. 10-20 perc múlva öblítsétek le jó bő vízzel.

A méz magában is jó, ámbár létezik pár mézes hajpakolás, néhány itt van nektek:
Tojásos mézes hajpakolás:
- 1 tojássárgájához keverjetek 2-3 evőkanál mézet, vigyétek fel vizes hajra(így könnyebb lesz felvinni és kimosni is),tekerjétek be a hajatokat, aztán 0,5-1 óra múlva vegyétek le a fóliát/törölközőt, és öblítsétek le bő vízzel, VAGY sörrel, vagy sörrel kevert vízzel.
(A méz elvileg világosítja a hajat, de én nem vettem észre, hogy világosodott volna a hajam.)





























Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek