Csábíts az illatoddal

Fergie parfümje

Valahogy mindig is sajnáltam rengeteg pénzt kiadni egy parfümért, de ez az illat egyszerűen elcsábított. Ám még mindig úgy állok a dologhoz, hogy N E M, mert ez elképesztően sok egy parfümért, de megőrülök érte. 



Egyszerűen isteni. Nagyon kellemes, édes illatú parfümről van szó, ha az emlékezetem nem csal. Avon katalógusban megtalálható, és ez a parfüm egyszerűen maga a csoda.
Az ára változó, 6000 HUF körül van, de ez mindenhol más.



Ultra Sexy Eau de Toilette





Ultra Sexy - ez a parfüm felidézi a szerelmes pillanatokat. Szintén édes illatú, és tökéletesen ellenállhatatlan parfüm, 4 ezer forintért láttam Avon katalógusban, ami nekem kicsit sok, sőt, nagyon sok. Internetről ha szoktatok rendelni ,ott is 3500- illetve 4000 HUF között lebeg az ára, de egyszerűen elképesztő.
Nekem illatmintám van csak belőle, de nagyon szeretem



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek