Arannyal ötvözve - ékszerek

Helló mindenkinek. Tudom nagyon régen volt normális bejegyzés a blogon, de próbálom kihasználni a szabadidőmet úgy, hogy azt ne a gép előtt töltsem. És bár tudom, ezzel a bloggal elvállaltam, hogy többet ülök a gépnél, és pötyögök világnak, de mostanában valahogy ez nem jött össze. Igazából téma sem volt, amiről írhattam volna... de most van. 

Egy kedves ismerősöm Olaszországban járt, és hozott nekem ékszereket. :)  Többféle karkötőt, nyakláncot, egy karórát, és egy csodaszép gyűrűt. (Hatalmas gyűrű-fan vagyok) 



Kezdeném a kedvencemmel, ezzel a gyönyörű virágos(?) gyűrűvel. Igazából nem is virágos, hanem inkább bimbózó ágak láthatók rajta. Kis levelekkel... vagy valami olyasmi. Az ilyesféle dolgok leírásában sosem voltam jó, de a kép hál istennek itt van, és látjátok miről van szó. 
 
Ő a második kedvencem. Nagyon régóta szerettem volna ilyen aranyszínű órát. Ezek a kisebb fajták nem tetszenek, szóval csak kizárólag ő az én igaz szerelmem. :D 


Ezen a képen pedig egy csodaszép karkötő látható. A szemek közepén egy kis szivecske van, ami elég fényes. Pont fény került rá, a képen ezért csillog. 



Ez pedig egy hosszú, ferdeszemű nyaklánc. Vagyis... értitek. Tehát a szemek nem úgy állnak, mint a legtöbb nyakláncon, hanem ferdén. 




Ő szintén egy - viszonylag vékony - nyaklánc. A szemeken egy hatágú csillag alakzat rajzolódik ki, és tényleg nagyon szép. 



Ezzel a nyaklánccal annyi a bajom, hogy kissé merev. Viszont ettől függetlenül szép, tetszik rajta a minta is, de eléggé merev... Hátha megszokom. 


Ez a pár fülbevaló pedig tényleg elképesztően gyönyörű. De mivel nekem az ilyenek nem állnak jól, valószínűleg neki adom az egyik unokatesómnak, mert ő nagyon szereti az ilyeneket, és illeni is fog hozzá. :) 


Ez a nyaklánc pedig egy arany-ezüst színű nyaklánc. Ez is viszonylag vékony, de annyira nem, pont az arany(haha)középút. Annyira ez sem tetszik, mivel hogy ennyire színes. 

Szóval ennyi lenne ez a kisebb "mitkaptam" bejegyzés. De még valami ami fontos...

Ezek nem arany, és ezüst ékszerek. Ötvözetek. Nos, ez úgy történt, hogy az arany/ezüst kombinációkat ötvözték orvosi fémmel, ezáltal fémérzékeny emberek is hordhatják, ami szerintem ilyen szempontból nagyon jó dolog. :) 

Ettől függetlenül nekem nagyon tetszenek, elképesztően szépek, és hát... tényleg olyanok, mintha aranyból lennének.

xx, Dorina








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek