10 random tény rólam


A mai bejegyzésben úgy gondoltam, hogy összeírok 10 random tényt magamról. :) 
  1. Nagyon lusta vagyok, nem is sportolok. Viszont, szeptembertől jó lenne valamit kitalálni. Csak félek, hogy nem lesz időm a suli miatt...
  2. Utálom, ha a szőnyeg ferdén áll. 
  3. Nem szeretem a gombát, mert fura az állaga...de egyébként megeszem. 
  4. Van mikor rám jön, és nagyon bepörgök, röhögök mindenen, meg nagyon sokat beszélek. 
  5. Nem szeretem a bacon szalonnát, csak akkor, ha ropogósra van megsütve. 
  6. Nem használok sok sminket, összesen: bb krémet, korrektort, púdert, és szempillaspirált. 
  7. Imádom a rúzsokat. 
  8. Pszichológus szeretnék lenni. 
  9. Szeretek beszélni. Szinte mindig van témám. 
  10. Mindig is szerettem volna egy sikeresebb blogot, de valahogy sosem jött össze. Hátha majd most... :D 
Na hát ennyi lenne, és ha szeretnétek még ilyeneket (például az oldallal kapcsolatban is, vagy bármi egyéb kérésetek van), jelezzétek. :) 

xx, Dorina

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek