Vigyázz! Kész! Posztolj! - Amit a művészet adott nekem - legelső bejegyzés | Fotózás


(további információk: ITT)

Tehát, igen, amint látható, csatlakoztam egy bloggeres afféle "flashmob"-hoz, a lényeg lényege, hogy 2 hetente(szerdán) kiválaszt valaki egy témát, amiről minden csatlakozó bloggernek írnia kell. Ez lenne a legelső bejegyzésem a VKP-val kapcsolatban, a téma pedig [dobpergés]...

~ Amit a művészet adott nekem ~
Remélem tetszeni fog mindenkinek. :)

Hát, akkor térjünk is a témára. Tudni illik, én nagyon szeretek fotózni. 3 éve gondolkoztam, hogy veszek magamnak egy jó kis fényképezőgépet, nos, ez meg is történt. Azóta, mióta fotózok, szebbnek látom a világot(és kicsit sem túlzok!), meg tudom látni a szépséget mindenben, még akár egy törött vázában is, ami nem feltétlenül rossz, sőt inkább kiemelkedő dolog a mai világban. Hiszen csak rohanunk, és észre sem vesszük a körülöttünk lezajlott dolgokat. Az emlékeink elfakulnak, de a fényképek tökéletesen segítenek megőrizni ezeket. :) Ez az én szerény kis véleményem. 










Ennyi lenne ez a bejegyzés. :) A képek pedig sajátok! 

xx, Dorina




Megjegyzések

  1. Nagyon jó képek. Az utolsó kettő tényleg művészi, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy elnyerte a tetszésed :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek