Essence Glossy Stick Lip 02 clear nude| teszt - vélemény


Szóval, hát úgy gondoltam, ilyen bejegyzés még úgy sem volt. Ma sietősre vettem a dolgot, de betértem a Rossmannba, és először korrektort szerettem volna venni,de meggondoltam magam. 

Nagyon sokat válogattam a rúzsok közt, a kézfejemen teszteltem a különböző árnyalatokat, és a végére úgy néztem ki mint egy kétlábon járó drogéria :D 

A végeredmény pedig megszületett, az én kiválasztottam az Essence Glossy Stick Lip 02-es, clear nude árnyalatú ajakceruzája lett.

Kipróbáltam az üzletben, kicsit ilyen halvány kapucsínó/csokibarna árnyalata van. Krémes állagú, könnyedén lehet vele dolgozni, és nagyon kellemes viselni. Olyan, mintha nem is lenne az ajkaimon. Nagyon elégedett vagyok vele :) Régóta szerettem volna már nude árnyalatú rúzst, és most végre sikerült beszerezni.

Bátran ajánlom az olyan lánykáknak, akik a visszafogottabb árnyalatokat kedvelik. A képen kicsit sötétebbnek tűnik,de valójában halványabb egy árnyalattal kb. :)
Hegyezhető ceruzáról van szó.

xx, Dorina

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek