Mitesszer eltávolítás HÁZILAG - olcsón, és könnyen

makeup, beauty, and mac kép

Sziasztok. Egy nagyon jó és hasznos praktikát próbáltam ki a minap, és úgy gondoltam, hogy megosztom veletek. ^^

Amire szükségetek lesz hozzá:

  • Több rétegű papírzsepi, wc papír, vagy szalvéta. 
  • Tojás
A lényeg, hogy a tojás fehérjét és sárgáját vegyétek külön. A fehérjét lehetőleg egy nagyobb tálba tegyétek, hogy fel tudjátok verni. 

Szóval, miután így néz ki a tojás fehérje, azután vigyétek föl az arcotokra. Masszírozzátok bele a bőrötökbe. Természetesen azokra a területekre vigyétek fel, ahol mitesszerek vannak.















Ezután szükségetek lesz ugye a zsepikre/szalvétákra stb. A zsepiket próbáljátok meg vékony rétegekre szétszedni. 










Mondjuk így. Az én zsepim három rétegű volt, így a három réteget külön szedtem. 












Na, hát ezen a képen elképesztően hülyén nézek ki, de lényeg a lényeg: Miután felvittétek ugye az arcotokra a tojásfehérjét, ezután tegyétek rá a vékony réteg zsepkendőt. De szigorúan csak egyet! Ezután az egy rétegre vigyetek még föl tojásfehérjét, és ezután még egy réteg zsepit tegyetek rá.













Nagyon feledékeny vagyok, és elfelejtettem előtte-utána képet készíteni, de a legközelebbi alkalommal bepótolom, és beteszem ide. :) 

Nem mondom azt, hogy tökéletesen eltávolított mindent, DE van különbség az előtte, és az utána lévő állapotok között. 

xx, Dorina

Megjegyzések

  1. Hm... érdekes, ki fogom próbálni, remélem beválik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindenképp ajánlom, hogy próbáld ki! :) Nekem bevált.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek