#WINTER vs AUTUMN #1 - Outfit inspirációk

 november, hello, and autumn kép

 Elég régen írtam bejegyzést, illetve nem teljesen sikerült úgy befejeznem a Halloween sorozatomat, ahogy szerettem volna. Az iskola mindig közbeszól, ám bár igaz, hogy szünet volt, de inkább a családommal és a barátaimmal voltam, mintsem a gép előtt ültem. Tehát most ismét megjöttem egy új sorozattal, illetve, remélem elnyeri a tetszéseteket, és lesz értelme folytatni.

Harc van a tél és az ősz között jelenleg is, nem lehet eldönteni, hogy mit vegyél fel, hiszen reggel ahogy iskolába készülünk nagyon hűvös van, viszont délutánra picit felmelegszik az idő. Így az első részben hoztam nektek jó pár outfitet, ami megkönnyítheti a mindennapjaitokat.

outfit and style kép
Tarolnak a kötött sálak, illetve kardigánok és pulcsik. A legjobb választás ősszel, és télen is. Kényelmes, egyszerű és meleg. :)

fashion, hair, and outfit kép
A bordó, illetve a fekete a két legtökéletesebb szín ősszel.

sweater, fashion, and winter kép
De valljuk be, azért a fehér és szürke kötött pulcsikat is szeretjük. 

fashion, outfit, and style kép
A szoknyát annyira nem ajánlom ilyen hidegben. De a pulcsi jöhet, nemde?

shoes, black, and boots kép
És most elképesztően nagy teret hódítottak maguknak a csizmák is. Jöhet akár a Martens is!

grunge, boots, and shoes kép

fashion, outfit, and style kép
Egy komplett szett. Bár, én a bakancs sarkával nem vagyok kibékülve... :)

Hát nagyjából ennyi lenne ez a pár darab összeállítás, vagy kisebb segítségem. Remélem adott nektek egy kis ihletet, és nyomon tudjátok követni a divatot.
Ha van rá igény, akkor összehoznék egy olyan bejegyzést is, hogy 1-1 ruhadarabot honnan tudtok beszerezni, melyik webshopból, melyik üzletből. :) De ez még a jövő zenéje.

xx, Dorina






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek