Novemberi Haul


Sziasztok. :)
Végre meghoztam a várva várt bejegyzést. Nagyon sajnálom, és nem kifogásokat keresek, de az iskola marhára lefoglal. Remélem megértitek, és egy kis megbocsájtást nyerek az újonnan beszerzett termékekkel. Először kezdeném a két körömlakkal:





Essence The Gel nail polish
Na, most ez annyit takar, hogy géllakk hatása van a körömlakknak. Egy csodaszép világos rózsaszín árnyalatot választottam ki, teljes mértékben elnyerte a tetszésemet.



 Avon nail experts french manicure tip
Ez pedig egy francia manikűrhöz való fehér körömlakk. A kis dobozkájában még volt mellé 30 db körömmatrica, amelynek segítségével könnyebben megfesthetjük a francia köröm fehér részét.
Kapható külön hozzá halvány rózsaszín és barack sárga árnyalatú francia alap szín, eléggé elfogadható áron.





A következő pedig pár sminktermék...:)


Miss Sporty eyeliner

Ez egy elképesztően "kényelmes" szemhéjtus. Folyékonyról van szó, tehát senki ne higgye, hogy könnyű "kezelni", tehát kezdőknek nem ezt ajánlom, hanem inkább a filceset. Én az Avon filces szemhéjtusával kezdtem, abszolút nem voltam megelégedve vele, mert egy idő után a filc hegye elkopott. De ez maga egy álom! Kényelmesen meg lehet húzni vele a szemhéjtusvonalat, akár szép vékonyan. Szabályozhatod, hogy vékony, vagy vastagot szeretnél,mert vékony az ecsetje.

Avon Berry Cute rúzs 

Gyönyörű árnyalatú rúzs, habár nekem úgymond csalódás volt, mert azt hittem több benne a lila, hiszen "berry", és a katalógusban teljesen más színe volt, mint mikor megjött a rendelés, és kipróbáltam a számon. Ettől függetlenül elégedett vagyok vele, és szeretem. Kényelmes viselni. 




Nagyjából ennyi lenne, köszönöm hogy elolvastátok, remélem kaptatok ihletet ahhoz, hogy bármelyiket is beszerezzétek ti is. :)
xx, Dorina














Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek