Új körömlakk - Lovely Classic nail polish

fashion, style, and outfit kép

Sziasztok. :) Megint itt vagyok, és hát egy körömlakkal érkeztem. A tegnapi nap folyamán betévedtem a Rossmannba, és hát körömlakkvásárlás lett a vége.

Ez a lakk pedig a Lovely Classic 98-as számú körömlakkja, még hozzá egy nagyon szép, enyhén csillogós, szürke árnyalatról van szó.

Régóta szerettem volna bővíteni a táramat egy szép, szürke körömlakkal, és úgy érzem, most sikerült is. :) Elégedett vagyok vele. Szép a fedése, bár azt tudni illik, hogy két rétegben kell felvinni, legalábbis én úgy csináltam, és sokkal hatásosabb lett.

Először egy vékonyka réteget felvittem, hagytam száradni, és ezután mégegyet felvittem. Miután megszáradt, nagyon szép hatása lett. Szokatlan az én körmömön a szürke, de most ideje volt újítani. :)

500 forint volt, azt hiszem. Valamit én félreolvastam, mert 1-2 körömlakk 150ft-ra volt leértékelve, és azt hittem ez lesz az. A kasszánál pedig meglepődtem, de szerintem 500ft egy körömlakkért nem a világ vége.

Igaz, hogy a neon rózsaszín körmöknek teljesen az ellentéte, de nekem nagyon vegyes stílusom és ízlésem van. :)

Ajánlom mindenkinek, szerintem mindenféle outfithez és egyebekhez kitűnően megy. ^^



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek