4 tetkó amit magamra szeretnék varratni

be your own hero

A mai bejegyzés több szempontból is érdekes lesz. Egyrészt azért, mert világ életemben úgy voltam vele, hogy én biztosan nem fogok magamra tetováltatni semmit sem, mert ez maradandó, és csak kínlódás árán tudnék tőle szabadulni, na meg mellesleg mi van ha megbánom.

Most viszont eljutottam arra a pontra, hogy igen is van olyan dolog az életemben, amit szeretnék ha végig tudnék vinni még az előrelévő éveim során magammal.


  1. A kiskutyámmal kapcsolatos tetoválás - nagyon szeretem a kiskutyámat (nevén Gömbike), vele nőttem fel, a cirka 11 év alatt sok pillanatban ő volt az egyetlen ami megnyugvást tudott hozni nekem. Aki kutyaőrült, pontosan tudja miről beszélek.Hogy milyen tetkót szeretnék, még nem tudom pontosan, de az biztos hogy tappancsok lesznek rajtam.
  2. A horoszkópom - nagyon horoszkóp mániás vagyok, gyakran olvasom, és az általános jellemzések mindig igazak rám. Úgy gondolom, hogy van benne/bennük valami.
  3. Rózsa - a rózsa egy olyan virág, ami gyönyörű, egyszerűen csodálja az ember, viszont könnyedén megszúr ha nem óvatosan nyúlunk érte. Én pont ilyen vagyok, a legjobb oldalamat az ismeri, aki tudja hogyan "fogjon meg".
  4. Pillangó - hülyeség, vagy nem hülyeség, gyerekkori barátnőmmel tervezzük ezt a tetkót közösen. A pillangó az oviban jelem volt, szabadságot és szépséget jelent számomra. A pillangók szabadok, gyönyörűek és mutatósak. 


Nem vagyok híve annak, hogy valami csak úgy megtetszik és magamra varratom. Én mindenképp abba a kategóriába tartozom, aki átgondolja mit tetováltat magára, ami számomra jelentéssel is bír. Persze mind másak vagyunk.

xx, Dorina






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek