Amit csak a szemüvegesek érthetnek - szemüveges lettem!

boy, Hot, and sexy kép

Sziasztok! :) A mai bejegyzés kicsit személyesebb, illetve másabb lesz. A változatosság kedvéért a bejegyzés legelejére - már csak a lányoknak is kedvezve - egy félmeztelen, szemüveges férfit szúrtam be. :D Ha már csajos blog, kicsit kedvezzünk magunknak.

A mai téma pedig a szemüvegesség lenne, ugyanis igaz, hogy már lassan 3, - még csak csupán 2,5 - éve szemüveges vagyok, de igazán mostantól tekintem magam hivatalosan is annak. Eddig nem használtam rendszeresen a szemüvegem, ami valljuk be, hiba volt, de mostantól rászoktatom/rászoktattam magam. Sajnos távolra nem látok, így mindenképpen kell, hogy használjam.
Igazából a szemem romlottsága annyira nem vészes, az egyik szemem 0.25-ös, a másik 0.50-es, és ugye minuszba.

Szemüveget megszokni időbe telik, és sokan azért nem szeretik, mert megváltoztatja az arcukat. Én pont emiatt kedvelem. Kicsit üresnek éreztem az arcom, most már kicsit "zsúfoltabb". :) Persze, időbe telik, mire én is, illetve a körülöttem lévő emberek is megszokják, de ha innentől fogva csak szemüvegben látnak, akkor hamarosan számukra az lesz a furcsa, ha nem lesz rajtam.

És hát mint minden másnak, a szemüvegnek is vannak előnyei, illetve hátrányai. Ezekről szeretnék most egy kisebb összefoglalót írni nektek. :)

Mi az, amit a szemüvegesek másképp élnek meg, mint azok, akik nem hordanak szemüveget?


Valószínű, hogy nem fogsz olyan könnyedén bealudni az órákon. Előkészülsz rá, méghozzá azzal, hogy leveszed a szemüveget. :D Nem eshet le a fejed csak úgy, amikor kedve szottyan hozzá! 

Biztosan meg fogják kérdezni egy párszor, hogy felvehetik-e a szemüveged. És ha ezt megtették, akkor megkérdezik azt is, hogy látsz te egyáltalán ezzel rendesen? :D És miután a 10. ember is ellőtte ezt a szitut, te már csak a fejedet fogod. 

"Annyira máshogy nézel ki szemüveg nélkül."  Biztosan elfogják neked mondani ezt, ha mondjuk tesiórán leveszed a szemüveget, vagy esetleg strandon vagy. 

Eső, hideg. Az esőt mondanom sem kell, ha nincs nálad esernyő, és elkap az eső, akkor alig várod, hogy fedett területre érj, és megtisztogasd a lencséket. A hidegről pedig ahogy bemész a fűtött helységbe, valószínű, hogy tiszta pára lesz a szemüveged. Ezt pedig szintén egy alapos szemüvegtisztítás követi. Arról pedig ne is beszéljünk, mikor valaki kölcsönkéri, és összefogdossa.

Filmnézéskor: levegyem, vagy ne vegyem? Ha leveszed, nem biztos hogy jól fogod látni a filmet. Ha nem veszed le, és forgolódsz, akkor pedig kényelmetlen lesz. 

Szeretnéd levenni a felsőd? Haha. A szemüveg rajtad van, és nem biztos, hogy ő szeretné. :D Beleakad, leesik a fejedről, elveszik a pulcsi belsejében...

Nyár. Napsütés. Most akkor napszemüvegben legyél, vagy rendes szemüvegben? Persze van az a megoldás, amikor a lencséd napfényre elsötétül. ;) 

Sminkelés után pedig igen csak szokása a szemüvegnek belemártózni egy kis alapozóba. Tök jó, nem? :D 






Megjegyzések

  1. 12 éves korom óta szemüveges vagyok. És tudok úgy pulcsit levenni, hogy nem kell levenni a szemüvegem. Sőt, nyáron sem esek kétségbe, van a lencsére tehető napszemüveg lencse, így kettőt egy csapásra. Filmnézéskor sem veszem le, mert nem látok nélküle. És igen, volt, aki felpróbálta a szemüvegem és a "látsz te enélkül?" kérdést is megkaptam párszor. Volt kontaktlencsém is, de viszketett tőle a szemem, és amúgy is megszoktam már a szemcsit. :)
    Az eső és a hideg kellemetlen tud lenni, de ez van. Valamit valamiért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyilván, aki kiskora óta szemüveges, és azóta már jó pár év eltelt, annak ezek nem újdonságok. De mivel én nem rég csöppentem bele ebbe az egészbe, nekem időbe telik, mire megszokom.

      Törlés
  2. Én nem vagyok szemüveges, de jó volt olvasni. Feliratkoztam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor most sikerült neked is egy kicsit belecsöppenni a szemüvegesek világába. :D Örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  3. Én kb.2 éves korom óta vagyok szemüveges(kancsal vagyok) és pont most kaptam egy új szemüveget. Teljesen más mint az előző és a barátaim mindennap megkérdezik hogy felvehetik-e. A valasz pedig nem, mert összepiszkolják. Így több mint 13 évesen még most se sikerül úgy levenni egy pulcsit, hogy a fejemen maradjon a szemüveg, de próbálkozok xD Néhány tanács: Ha megteheted akkor csináltass olyan szemüveget ami nem párásodik be annyira(mi az Ofotértben kaptunk olyat). Inkább süljön ki a szemed nyáron, minthogy eless valamiben vagy valakiben.
    Nagyon tetszett amit írtál(mondjuk a srác se volt rossz:D), végre tudom hogy nem csak én vagyok ezekkel így^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez emberfüggő egyébként, hogy ki hogy szokja meg.:D Köszönöm, örülök hogy tetszett. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek