Sootersfoto.hu | Valentin napi ajándékozás, fotókidolgozás

A bejegyzés NEM szponzorált, csupán a saját véleményemet írom le, nektek ajánlva ezt az oldalt.

Sziasztok! :) Találtam egy frappáns kis oldalt a neten, és úgy gondoltam, hogy ideje megosztanom veletek, ugyanis sok ember hasznára válhat. Valentin napra mindenképpen személyes ajándékot szerettem volna készíteni a barátomnak, és úgy gondoltam, hogy egy képkeret mellé társítok egy közös képünket is. Ez lett az én elképzelésem. Először szerettem volna a Media Markt-ban elintézni a képnyomtatást, ugyanis ott a 10x15 cm-es kép 90 forintba kerül összesen. De annak a képnek igen csak műanyag hatása van, így elvetettem az ötletet.

Teltek a napok, és nekem teljesen kiment a fejemből. Egy kedd este pedig eszembejutott, pontosan egy héttel Valentin nap előtt. Addig keresgéltem, még a sootersfoto.hu oldalra nem tévedtem. :D Láttam, hogy fotókidolgozással is foglalkoznak, illetve még képkeretet is lehet mellé rendelni az oldalukról természetesen.
Ennek nagyon örültem, ugyanis az elképzelésem megvalósulni látszott. Tehát kiválaszottam a közös képünket a barátommal, mellé egy szép, sötétbarna színű fából készült képkeretet is.

És a végeredmény meglepően jó volt! Teljesen fényképformátuma volt a fényképnek, - ami azért valljuk be, hogy alapvető kéne legyen - és abszolút nem azt a hatást nyújtotta, mint a Media Marktos változat. Ennek örömére anyummal kézbevettük az ügyet, és a családi képeket elkezdtük összeválogatni. Összejött 205 db, amit megrendeltünk.

Ezeket az albumokat kaptuk ajándékba.


A szállítás egy ezres volt, és olyan mázlink volt, hogy kaptunk kupont, illetve ajándék fotóalbumokat, emellé egy 20x30 cm-es posztert, amit a feltöltött képek közül választhattunk ki, hogy melyik legyen.

Van egy táblázat az oldalon, ahol leírják, hogy egy adott képmennyiségig mennyibe kerül a képek darabja. Nyilván minél többet rendelsz, annál olcsóbb. :) Mivel mi több, mint 200 darabot rendeltünk, így 33 ft volt egy kép.


Ez egy kisebb fajta album, körülbelül 7-8 darab kép fér bele. 


A két másik viszont jóval vastagabb, 100-100 darab kép simán belefért. :) 


Mivel másokról nem szerettem volna képet betenni, így úgy gondoltam, hogy egy régi önmagamat, és egy 2015-ös londoni képet láthattok rólam. Ezzel szeretném demonstrálni azt, hogy tényleg jó minőségű képeket készítenek. :) Már amennyire látszik. 


És egy teljesen egyszerű, barna dobozban küldik. Én az első rendelésemhez, - amikor csak egy képet rendeltem - akkor is kaptam egy kisebb albumot, úgyhogy ha rendeltek, valószínűleg ti is fogtok. Illetve egy kuponkódot is, amivel a következő rendelésetekből 500 ft összeget letudtok vonni. :) De ha jól tudom, ez csak 5 ezer forint fölött működik...ez nem biztos. De ha hírlevélre feliratkoztok, akkor is 200ft lejön. 

Szóval mindenképp ajánlom nektek ezt az oldalt, ha minőségi fotókat szeretnétek a kezetekben tudni. :)

xx, Dorina





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek