Gyorsan telik a nyár | Rómeó és Júlia, Hamlet meg miegyéb

summer, beach, and friends kép

Iszonyú gyorsan telik a nyár, és még csak alig kezdődött el. 

Nem rég még június volt, ballagás ballagás hátán, nyár eleje satöbbi. És most? Most már majdnem augusztus közepe, és nem soká szeptember. Kezdődik a suli, és a 9 hónap szenvedés.

Ezt a maradék pár napot ki kellene használni, és hasznosan tölteni. Gondolkodtam, hogy lehet el kellene olvasnom a kötelezőket, nem szeretnék rossz benyomást kelteni rögtön az első félévben. De annyira katasztrófa az összes... A Rómeó és Júliát borzalmasnak tartom, mert szinte lehetetlen, hogy két ember ennyit szenvedjen egymásért. A Hamletről pedig nem nagyon tudok semmit.

Egyáltalán azt nem értem, hogy miért ilyen gagyi kötelezőket kell megadni? Kiszabnák, hogy elolvassunk 1-1 könyvet ilyen,meg olyan témában, és ámen. Nem mindenkit érdekelhet ugyanaz a könyv, ami a másik embert.

Pláne, hogy nem 19. századot, hanem 21-et írunk.


Emellé még azon gondolkodtam, hogy mint tavaly nyár végén, csinálni fogok egy sulis hault, hogy én miket szereztem be, és hogy miket szeretnék még. :) És BTS (Back To School) DIY bejegyzéseket is fogok hozni.

Igen, mostanában nem nagyon van téma, de szerintem ezekbe minél előbb belekezdek, hiszen már megy a vásárolgatás, rendelgetés.

A minap úgy jártam ,hogy rendelni szerettem volna a VANS Shop-ról egy táskát sulira. Várok, mondom jöhetne már ez az email... és ma írtak, hogy elfogyott az a táska amit rendelni szerettem volna, és a rendelésemet törölték. Na, mondom, ez csúcs szuper. Láttam tök jó terepmintásat is körülbelül 2 napja az oldalon, de ahogy ma felnéztem már nem volt... úgyhogy nem értem. Ezzel az oldallal azért óvatosan közlekedjetek. :D

Megoldhatták volna a rendelést praktikusabban is, de már mindegy.


Szóval igen, belekezdek lassacskán a sulis dolgokba, hiszen ilyenkor szokott menni a kreatívkodás is. :)

xx, Dorina


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek