Aliexpress - beauty blender


Na hát. Az Aliexpressről rendeltem egy Beauty Blender "másolatot", és hát be kell valljam, a végeredmény nem is olyan rossz. Sőt. De kezdjük a legelején.

Tehát, INNEN rendeltem, összvissz 1 euró 31 centbe került, ami körülbelül úgy olyan 300-400 forint, ráadásul a két darab kerül annyiba. Egy fehér, illetve vajszínű, világos bézs, és egy rózsaszín.

Ugyanúgy néz ki mint képen, rugalmas, és nagyon könnyű vele dolgozni. Száraz és nedves állapotban is próbáltam ki(először a rózsaszínt), nyilvánvalóan ha nedves, százszor jobb felvinni vele a terméket, és eldolgozni, de szárazon sem rossz. A takarítását nem tudom hogy fogom végbe vinni, de egyelőre még gondolkozom rajta.

A korrektort és BB krémet egyaránt tökéletesen oszlatta el a bőrömön, tehát eddig teljesen elégedett vagyok vele. 

Abszolút nem kemény a szivacs, sőt, nagyon is puha. Kellemes tapintású, és könnyű vele dolgozni.

Egyszer biztosan eljutok oda is, hogy egy eredeti Beauty Blendert kipróbáljak, de nekem egy darabig ez is megteszi. :) A célnak megfelel. 

Ajánlom nektek is, hiszen nem drága, és ha nem is tetszik, nem válik be a dolog, akkor sem több ezreket dobtok ki az ablakon, hanem összvissz 300-400 forintot. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek