Herpesz - avagy én hogyan kezelem

lips, red, and lipstick kép

Hogy minél előbb eltűnjön a herpesz, én mit teszek ennek érdekében? 

Sziasztok. :) Úgy gondoltam, leírom az én tapasztalataimat, hátha valakinek beválik. A minap kijött a szám közepe fölött, és a szám jobb alsó sarkában is. Fogalmam sincs, hogy mitől, általában akkor szokott, ha valaki olyan után iszok, egyébként meg nem vagyok erre érzékeny. 

Először csak herpesz kenőccsel kenegettem, azthiszem Richtofit a neve. Kisebb koromban ezt mindig leettem a számról, ízlett... :D Hát, igen, fura gyerek voltam. 

Aztán ez sokat nem segített rajta. Leáztattam melegvízzel, és jobban megnéztem. Kicsit hólyagos volt. Ezeket a kis hólyagokat kinyomkodtam(igen, undorító ez a téma így olvasva is, meg hát amúgy is, de valahogy le kell vezetni :D), de nem kézzel. Papírzsepit megfogtam, és azon keresztül, úgy kevésbé fájt, és nem segítettem rá, hogy még jobban elterjedjen. 

Ezután PROPOLISZ TINKTÚRÁVAL lekentem. Ez ugye szárította, mivel kisebb mennyiségű alkohol is megtalálható ebben a tinktúrában. Utána pedig Nivea krémmel kentem, hogy ne repedezzen ki az ajkam emiatt. 

És igaz, amit a cikkben írnak. Tényleg sokkal hamarabb gyógyult, egy 2-3 nap alatt leszáradt, és már csak a seb van ott. Ezt is kenegetem vele, és nagyon szépen gyógyul! A herpesz nálam nagyon sokáig szokott tartani, sőt, szerintem mindenkinél. Viszont így sokkal hamarabb elmúlt. :)
Igen, a propolisz tinktúrának van ára, ugyanis az 50ml-s 2 ezer forint környékén mozog, viszont higgyétek el, hogy 100%-osan megéri! ;) 

xx, Dorina

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek