Telt ajkak | egy kis csalás


Lányok! Akik nincsenek telt ajkakkal megáldva, most hozzátok szólok. Rengeteg tippet, trükköt be lehet vetni a sminkes világban. A mellnagyobbítástól a kockahasig...bármit.

És hát.. térjünk rá az ajkakra is.

Hogyan? 

A minap láttam egy videót, na hát és úgy gondoltam,hogy megosztom veletek a tapasztalatokat. Ugyebár a világos színeket dolgok kiemelésére, a sötét színeket pedig a dolgok eltüntetésére szokták használni. 

Vegyünk kézbe sminkecseteket, highlighternek megfelelő színeket(én speciel egy szemhéjfesték palettából választottam ki egy extrém világosat), egy egy-két árnyalattal sötétebb szájceruzát, és kezdődhet a játék. 

Először az ajkaink közepére vigyünk fel egy kis világos színt, ugyebár, ez ki fogja emelni. 


Miután ezt felvittük, az alsó ajkunk alá, pontosabban... 

Ide. Vigyünk fel sötétebb színből, hogy olyan legyen, mintha "legörbülne" az ajkunk. 


 Én egy ilyen színt választottam, szépen eldolgoztam, elsatíroztam.



 Ezután pedig a már egyszer megemlített szájceruzámat használtam. Óvatosan vittem fel az ajkak széléhez, és próbáltam összemosni a világos színekkel. Igen, már ráférne egy alapos hegyezés a ceruzámra... majd. Egyszer. :D

El lehet játszadozni, különféle színeket kipróbálni. :) Ez csak egy totál alap megindulás. Más termékeket is lehet használatba venni az elkészítéskor.

xx, Dorina



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek