Miket szereztem be mostanában? Tally, Avon, Garnier, H&M

Most egy kisebb szerzeményes bejegyzéssel jövök nektek, hiszen ez nem nagyon fordult elő a blogon.


Szépségrituálé (Garnier)


Elsősorban a Garnier egyik termékét próbáltam ki, ami nem más, mint egy argán-,kaméliaolajas sampon. Az Ultra Doux termékcsalád tagja, és hát be kell vallanom, nagyobb csodát művelt a hajammal, mint gondoltam.

A sampon hátulján a leírás fényt, és lágyságot ígér, ami nálam nem potyaigéret volt, valóban puhább és lágyabb lett a hajam. Persze mindenkinek más típusú haja van, de szerintem egy próbát megér.
500-600 forint körül lehet szerintem megvenni akár drogériákban, de azthiszem kisebb hipermarketekben vagy boltokban is megtaláljátok.

Abszolút nem drága az átlag samponárhoz képest. Nagyon szép narancssárgának tűnik a tubus miatt, de egyébként átlátszó textúrájú samponról van szó. Az ujjamra nyomtam egy kicsit belőle, és ilyen selymes érzete van. :D

Egyébként ahogy a képen is látható(már amennyire), száraz, durva hajra ajánlják. Na nekem ez a kettő is stimmel. Borzasztó kezelni a hajam, szinte lehetetlen... de kezdem kitapasztalni. :)

[(ÉS NAGYON JÓ ILLATÚ!)]

Egyentrikó (Tally Weijl)

A jó múltkor az egyik barátnőmmel találkoztam. Elmentünk mekizni, fagyiztunk, és hát a telefonomra tokot szerettem volna venni. Bementünk a plázába, de a tokvásárlásból az lett, hogy benéztünk a Tallyba.

Leárazások is voltak, tehát elég vegyes kínálat volt. Találtunk drágább, olcsóbb felsőket is, de mivel nem így készültem, hogy vásárolni megyünk, inkább az olcsóbb felsők között nézelődtünk.


Egy Unicorn feliratos,fehér trikóra esett a választásunk. Nagyon kényelmes, nem bő kivágású(azokat nem szeretjük), és nagyon jó az anyaga is. Amint a képen is látható, tényleg nagyon olcsó volt, 1595, azaz 1600 forintba került. Szerintem teljesen megérte, és én speciel nagyon szeretem, ha valamiféle árengedményt tudok elkapni egy-egy boltban. Tényleg, boldogsággal tölt el... :D Divat ide, vagy oda, de szerintem tényleg nem mindegy, hogy 3 ezer forintot fizetsz egy pólóért, vagy 1600 forintot.

Melegítő rövidnadrág(ok) (H&M)

Mivel itt a nyár, hódítanak a rövidgatyák. Szerintem nagyon nagy a választék, vannak farmerek, rövid derekú, hosszú derekú, vászon, pamut, csipkés, kicsit lengébbek is...

Az én választásom egy pamut rövidgatya lett. Illetve, kettő. Egy szürke, és egy fekete. 



Nagyon kényelmesek, kellemes őket viselni. M-eset rendeltem mindkettőből, de hogy őszinte legyek, kicsit mintha bő lenne... Lehet elég lett volna az S-es is. Ha szeretitek a passzos melegítő gatyát, akkor szerintem egy mérettel kisebbet rendeljetek.

2 ezer forint volt, azt hiszem leárazva. LINK






Spagetti pántos trikó (H&M)

Még azt hiszem május elején, vagy közepén rendeltem ezt a khaki színű felsőt, de nem volt alkalmam még megmutatni, na mondom, egye fene, ezt is beleteszem a bejegyzésbe. Szintén H&M-es, és ez is leárazva, 1300 forint volt, ha jól emlékszem. 



Ez egyébként a hátulja, tehát elöl vastagabb a mellkas részénél, mint a hátánál. Pántos melltartóval extrém hülyén néz ki, szóval bajban is vagyok a viselésével, mivel UTÁLOM a pánt nélküli melltartókat. 

Az átlátszó pánt meg szerintem ízléstelen, de kinek mi.
Ez egy rövidebb szabású trikó, azt hiszem dzsörzé anyagú, de nagyon kellemes a viselése, kényelmes. 




















Avon

Az Avontól mindössze most csak egy sampont rendeltem, BB krémem még van, korrektorom nincs, de azt a következő hónapra szeretném rendelni, illetve még az argánolajamból is van. 

Tehát most a választás erre a szépségre esett.

Nagyon jó, mentolos illata van. Selymes tapintású tőle a hajam, szóval nekem abszolút bevált, nem ez az első eset, hogy ezt használom. :)

Bátran ajánlom, ha valakinek elég szöszös, illetve száraz, durva a haja.


Ennyi lenne, a nyár folyamán még biztosan lesz olyan, amikor pár dolog összejön, és írok róla cikket. :)

xx, Dorina




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek