5 dolog ami... | mostanában eléggé tömeg lett


Előállnék egy második bejegyzéssel, ami szintén egy számos, "5 dolog ami..." cucc, és ez egy olyan téma lenne, amiben a (számomra) tömeg dolgokról van szó. Véleményt természetesen - csak úgy mint az előző bejegyzésnél - elfogadok mindenféleképp, hisz nem lehetünk egyformák, és nem lehet mindenkinek ugyanaz a véleménye.
De ahogy az elején is hozzátettem, ez az én nézőpontom,hozzáállásom és gondolatom.

  1. Ombre haj
Szinte minden második lánynak ombre haja van. Bár, már most annyira nem is elterjedt, de tavaly nyáron nagyon az volt. Volt akinek igényesen, de akadtak olyanok is, akiknek kevésbé igényesen volt elkészítve ez a frizura. Teljesen mindegy, hogy rövid, vagy hosszú, de mindenféleképp ombre hatású haj volt. 


    

     2. Adidas Superstar 
Ahogy mostanában látom a fiatal lányokat/fiúkat, a legtöbbjüknek Adidas cipő virít a lábán. Félreértés ne essék, sem a márkával, sem a cipővel nincs bajom. Csak én inkább az olyasfajta cipők híve vagyok, aki nem szívesen lát minden második emberen olyat, amilyen neki(nekem) van. 


    3. iPhone 
Semmi baj azokkal, akik tényleg azért veszik ezt a telefont, mert jó. Mert kétségeim nincsenek a telefon kapacitását illetően, de ha valaki azért vesz ilyet, mert divatos, meg mindenkinek olyan van... Hm, tudjátok a véleményem. 

   4. Tumblr 
Valami oknál fogva minden 2. embernek van tumblija. Még mikor anno én elkezdtem (2012 tájékán), alig ismerte pár ember. Most? Minden második ember használja, sokan csak azért, mert "divat". 

  5. "Tumblr style"
Nos.. hát ezt szavakba önteni nem lehet, inkább beteszek pár képet. 

hair, girl, and sunglasses kép

girl, grunge, and tumblr kép
(Ez a bedőlök a telefon elé, hogy véletlenül se látszódjon a fejem póz.) 

adidas, girl, and black kép

nike, hair, and braid kép

fashion, girl, and style kép



Szóval...igen. Túl sok lány ugyanolyan szeretne lenni, és ha valaki nem hasonlít rájuk, lenézik. Tisztelet a kivételnek, mert az mindig van. Szerintem nem kell, hogy mindenki ugyanolyan legyen, sőt, tisztelni kellene az egyéniségeket! 

xx, Dorina


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek