Inecto termékek - vélemény + teszt


Na, hát úgy gondoltam, hogy csinálok egy bejegyzést ezekről a termékekről. Nekem az argánolajas termékcsaládból van meg a testápoló, és a tusfürdő. 

Hogy őszinte legyek, a tusfürdőt nem túl sűrűn használom, csak ha nincs más. Nekem az illata túl intenzív, meg annyira nem is jön be. A minap úgy jártam, hogy - tudni illik, nagyon folyik a tubusból a testápoló is, és a tusfürdő is, ez -1 pont nálam - szétfolyt egy csomó tusfürdő. Hát, mondhatom, nagyon örültem neki. 

A testápolónak szintén ugyanilyen illata van, de azt valamiért szívesebben használom. Kellemes, puhatapintásúvá teszi a bőröm(kicsit száraz bőröm van, annyira nem vészes). Szóval jár a piros pont. :) 
Ritkán használom, talán hetente egyszer. 

Fontos tudnivaló, hogy (elvileg) 90%-ban természetes összetevők alkotják. A tubus hátuljára az van írva(angolul), hogy nem tesztelnek állatokon,és hogy dermatológiailag tesztelt dolgokról van szó. 


(250 ml)

Bátran ajánlom, de az illata nem biztos, hogy mindenkinek bejön. :) 
xx, Dorina

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek