Micellás víz | Anglia Haul |

Szép napot. Tehát ahogy az előző bejegyzésben említettem, Angliában 1 fontért sikerült beszereznem 125 ml-s tubusban Micellás vizet. A legjobb az egészben, hogy belföldön sokkal drágább, így még a hülyének is megéri. És megbántam, hogy nem két tubussal vettem.
Én a Garnier Micellás vizét használom jelenleg. Akkor jöjjön a GYIK

Mi az a Micellás víz? 

Sminklemosó, és arctisztító szer. Tökéletesen használható arcra, szemre(természetesen nem úgy, hogy beleöntöd a szemedbe. Még mielőtt valaki félreértené.) és szájra is. 

Milyen gyakran használod? 

Minden reggel megmosom vele az arcom, illetve este, mikor lemosom a sminket. De előfordul az is, hogy mielőtt felviszem a sminket, akkor is áttörölgetem vele az arcom. Tehát változó, de igazából ajánlom a napi 1 "adagot". 

Neked bevált? 

Be. A bőröm sokkal tisztább tőle, kevésbé zsíros, és az elkapart pattanásokat is rendbe hozza akár 1-2 alkalom után. 

Mióta használod?

Körülbelül 4-5 napja. 

Mi van, ha belemegy a szemedbe a víz? 

Semmi nem fog történni. Nem csípi, nem marja, mintha sima víz ment volna bele. 


Szóval az elvárásaimnak tökéletesen megfelelt, és ajánlom, hogy próbáljátok ki. Nyilván mindenkinek másmilyen típusú a bőre, de ettől függetlenül egy próbát megér. Ha tehetitek inkább külföldről rendeljetek, vagy ott szerezzétek be, sokkal olcsóbb, és lehet, hogy a minősége is teljesen más. 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek