Back To School #DIY - Haul

Miket szereztem én be? 


Kattints a képre a teljes mérethez!Nos, kezdjük a legelején. Tudni illik, én odáig vagyok a mintás, gyümölcsös,virágos füzetekért, ezért kihagyhatatlan volt, hogy a közelgő tanévet ne virágos füzetekkel kezdjem. A Pigna Nature füzeteiből válogattam, és totálisan beléjük szerettem.

Az egyik közülük, mint látható, spirál füzet, a hátulja sima, egyszerű vastag lap, nem tudom, hogy azért olyan, mert elcseszték, vagy díszíteni lehet, fogalmam sincs. De jól néz ki, és a három közül talán a rózsaszín tetszik a legjobban.


Kattints a képre a teljes mérethez!Kattints a képre a teljes mérethez! Következő szerelmem egy Londonos szótárfüzet, amit én biztosan nem szótárnak fogok használni, hanem notesznek. Az elején a Big Ben és a híres-neves telefonfülke található meg, az utóbbin nagy a hangsúly, míg az előbbi csak a füzet hátulján látható jobban. Ez a két kedvenc szimbólumom Angliával kapcsolatban, egyébként.





Kattints a képre a teljes mérethez!
Kattints a képre a teljes mérethez!Ezen kívül, még vettem két(már említett) gyümölcsös füzetet az Auchan-ben, egy kutyás leckefüzetet, amiből elég kevés látszódik, és 2 baglyos órarendet.













Az utolsó dolog méég... egy csodálatos rajztömb! Remélem kifogja bírni ezt az egy évet még, és nem megy szét, nem szakad szét stb. Ugye tudni illik, az Eiffel torony számomra csak egy vasdarab, de füzeteken és egyéb dolgokon nagyon szeretem, ha rajta van. A lilát és a szürkét szintén szeretem, tehát ez egy remek párosítás számomra, és beleszerettem! Nem volt szívem ott hagyni... úgyhogy. Megszereztem. 







Nagyon köszönöm, hogy elolvastátok a cikket, remélem tetszenek a füzetek, és titeket is elcsábítanak a virágos/gyümölcsös dolgok. Jó vásárlást a sulira, hamarosan jövök újabb cikkekkel. :) 






















Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek