Back To School #OUTFIT - Ötletek sulira

Sziasztok. Megjöttem egy második adag outfites bejegyzéssel, de ehhez kevesebb leírás fog párosulni. Őszies outfiteket szedtem össze, próbáltam minél stílusosabbra,mégis egyszerűre vinni a formát. Remélem tudok vele segíteni. :)

Sencillo pero bonito 😊
A bakancs tökéletes egy hűvösebb őszi napra, a nadrág is, bár egy fekete kardigánt ajánlanék. A napszemüveget meg feleslegesnek tartom, de ha süt a nap... akkor miért ne?

Kicsit vegyesebb verzió, ki hogy érzi jól magát.
back to school time :((
Az első napokban tökéletes, ha jó idő van. És extra csajos!
Fashion
Kicsit lazább, mégis csinos.
Fashion
Nos... a kockás inget tudni kell viselni, és ha úgy gondoljátok hogy jól áll, akkor már megérte megvenni. :)

Szerintem ennyi elég, hogy egy nőnek beinduljon a fantáziája a ruhák iránt. A következő lépés pedig a... smink!
Egyszerűbb, kevésbé feltűnő sminkekkel szeretnék előállni, remélem elnyeri a tetszéseteket.
Tudni illik mostanában nagyon beleszerettem a szemhéjtusokba, és nekem ez borzasztó, hogy suliban nem lehet sminkelni. Épp ezért, most kiélem vágyaim, és hoztam nektek szemhéjtusvonalas képeket. Próbálgassátok(aki még bizonytalan), hogy melyik áll jobban, melyik vadabb, melyik visszafogottabb.

Winged liner
Egy ünnepélyre tökéletes, vagy buliba. Iskolába túl feltűnő, szerintem.
 (Igen, nagy valószínűséggel valami Instagramos kép, mert meglepő módon, neten nézek utána képeknek.)
Winged eyeliner

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek