Avon termékek


Szép hétfőt mindenkinek! :) Nem régen összejött egy pár Avonos termékem, amit úgy gondoltam, hogy megmutatok nektek. A sampon ismerős lehet, ugyanis már több posztban is írtam róla, de most megint megemlítem nektek. A tusfürdőkről még nem beszéltem, de most annak is eljön az ideje. A szájceruza pedig a képen nagyon meghúzódik, de természetesen külön róla is lesz szó. :) 


A legelső az Avon Sensesből egy Romantic garden of eden exotic fruits & basil illatú tusfürdő. Amint látjátok, ilyen szappanokéhoz hasonló tusuban van, nyomni kell, és így jön a termék. Szerintem ezzel senkinek nem mondok újat. XXL-es kiszerelésben vettem, és ez 720ml-s tubus. Az árakat sajnos nem tudom, de nagyon jó illatú, édes, és nagyon szeretem. :D 


A következő szintén egy tusfürdő, de másfajta tubusban, 1000ml-s kiszerelésben, orgona illatban. Nagyon jó ez is, és egészen sokáig elég. 


Ez a sampon a mindenem. Keratinos samponról van szó, sokkal kezelhetőbb, puhább, és kevésbé drótoshatású a hajam. Bátran ajánlom mindenkinek, akinek problémás, száraz haja van. :) Amióta ezt használom, nekem kevésbé rémálom a hajmosás.


A következő képen egy szájceruza látható, az Avon True Color márkájából. Azzal a szándékkal rendeltem, hogy legyen egy lilásabb árnyalatú szájceruzám is. Aha. Igen. Lilásabb. 


Ez a kép tökéletesen tükrözi, hogy egy kevésbé lilás, viszont annál inkább csokibarna színű szájceruzáról van szó. Félreértés ne essék, semmi bajom ezzel a színnel, sőt egyenesen szeretem. Viszont csalódás olyan szempontból, hogy lilát szerettem volna. :( 



Egyébként egy stiftes szájceruzáról van szó, ami szerintem sokkal praktikusabb ,mint a hegyezős. Van hegyezős is, és az a tapasztalatom, hogy sokkal hamarabb fogy el, mint egy stiftes. :( 


Amúgy nagyon jó, akár "rúzsként" is használható, mert könnyed, krémes állaga van. És nem annyira "kihívó", mint egy sima rúzs. :) 
Igen, tudom ezek nem nagy dolgok most, de úgy gondoltam, hogy firkantok már egy kicsit a blogra. Ugyanis elvonási tüneteim voltak. :D 
Remélem azért tetszett a bejegyzés, szép hetet és napot mindenkinek! :) 

xx, Dorina






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek