Karácsonyi leárazás : Avon - Micellás víz, bb krém szett

AVON NUTRA EFFECTS BB CREME AND MICELLAR WATER

     Na jó, gyerekek. Mi dobogtatja meg jobban a sminkmániás lányok szívét, mint a leárazás? NA             LÁTJÁTOK! SEMMI. :D 

Olyan jó akciót kaptam el, hogy whuuu...Eredetileg gőzöm sincs, hogy mennyibe került volna a kettő együtt, azt hiszem 3500 körül, vagy 3000ft, nem is emlékszem, és azt végképp nem tudom, hogy eredetileg külön mennyibe kerültek volna. De leárazva 2000ft lett volna mindkettő, EGYBE VISZONT megvettem 2200ft-ért. Szóval szerintem baromira megérte, főleg, hogy a Micellás víz 200ml, a BB krémem pedig egészen jól bírja akár 4-5 hónapig is, és nagyon is elégedett vagyok vele. Nem teszi tönkre a bőröm, nekem tökéletesen elég a fedése is. 


Micellás vizem sajnos régen nem volt már, mivel sajnáltam azt a 2 ezer forintot kiadni érte, mert Angliában százszor olcsóbban vettem... viszont, most, hogy ilyen leárazást elkaptam, úgy gondoltam, hogy miért is ne. És szerintem tök jó, eddig szappant használtam a bőrömre, illetve a sminkem lemosásához is a szappan segítségét kértem, de a micellás víz totálisan megkönnyíti a dolgomat. 




A BB krémmel mint már említettem totál elégedett vagyok, mindenkinek ajánlom, azt hiszem, volt már szó róla a blogon,de lehet hogy nem, az Avon Nutra Effects termékcsaládjába tartozó(csak úgy mint a micellás víz) matthatású bb krémről van szó. 








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek