20 darabos sminkecsetkészlet [Aliexpress]


Halihó! Itt az ígért bejegyzés a 20 darabos, Aliexpresses sminkecseteimről. :) 2 napja jöttek meg(azthiszem), és nagyon meglepődtem. 

Hogy őszinte legyek, valahogy nem ilyen tartalomra számítottam. Nagyon sok benne a szemre való ecset, és nekem sajnos mivel nincs túl sok szemre való termékem, így annyira nagy hasznukat nem fogom venni. Viszont előbb vagy utóbb kénytelen leszek dolgokat beszerezni, hiszen nem szeretném hagyni, hogy csak úgy porosodjanak ezek a szépségek. :) 

Megtalálható közöttük alapozóecset, van ilyen applikátorszerűség is, ugye amivel a szemhéjfestéket fel lehet vinni. Van benne olyan ecset is, ami szemhéjtus felvitelére jó. Vannak benne extrém vékonyfejű ecsetek is. Néhány képet beszúrok ide. 













Mindegyik ecsetről nem csináltam képet, hiszen akkor azzal nem csak hogy rengeteg idő elment volna, de sok értelme nem lett volna, ha mind a húsz darabról csinálok külön fotót. Szerintem nagyjából lehet látni a képeken, hogy milyen ecsetekről is van szó. 
Imádom a lila színt, tehát úgy gondoltam, hogy lila árnyalatban ők is tökéletesek lesznek. :) 

Többfajta laposfejű ecset is megtalálható, tehát kedvemre variálhatom, hogy éppen mikor, mire használom őket. :) Alapos kimosást igényelnek természetesen, csak úgy mint a többi ecset. A szőrük EGYÁLTALÁN NEM hullik, teszteltem mindet. 

Szerintem ahhoz képest, hogy Aliexpressről van, és viszonylag nem is volt drága (körülbelül 1430ft volt), egészen minőséginek mondható. Nyilván nem olyan, mint egy Sigma ecset, illetve egyéb jó ecsetekhez nem lehet hasonlítani, de egy kezdő sminkesnek tökéletesen megfelel. 

Az alapozó ecsetet valószínűleg nem fogom olyan sűrűn használni, mivel én szivacs párti vagyok. De a korrektor, illetve szemhéjtusecsetekre bármikor szükségem lehet, és az sem kizárt, hogy a pufifejű ecsetekkel egy-egy árnyalatot a szememnél nem fogok elsatírozni. :D 

Sajnos semmiféle tartó nem érkezett melléjük, amit tényleg nagyon sajnálok, mert nekem itthon jelenleg a régi tolltartómnál jobb hely nem jut nekik. Esetleg a kis kozmetikai cuccokkal teli rózsaszín tatyómba beleférnek, de ebben nem vagyok biztos. 

Ha ti is úgy gondoljátok, hogy inkább Aliexpressről szereztek be, mindenképp azt írjátok be, hogy "20pcs/set makeup brushes". Különböző "szetteket" fog kidobni, lesz amelyikben több arcra való ecset lesz stb. 
Én is jobban örültem volna az olyannak, amiben például highlighterhez való ecset van, vagy pirosító, esetleg kontúrecset, de úgy gondolom hogy mindent meg lehet oldani. :D 

Szóval körülbelül ennyi lenne ez a bejegyzés, nem szántam nagy dolognak. :) 

xx, Dorina






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek