Avon, Nivea stb - mostanában beszerzett termékek + OMBRE HAJAM LETT

Sziasztok! :) A mai bejegyzés igazából nem lesz nagy durranás. (Ezután a mondat után kíváncsi vagyok, hányan X-elték ki a blogot. :D) Egy pár hajra való terméket szereztem be, ugyanis... Ombre hajat csináltattam magamnak. És nem, nem a tipikus vonalzóval elválasztott kategóriáról van szó. :) 

Egy elég jó fodrászt sikerült kifognom, nagyon profi munkákat csinál. Viszont azt tudni illik, hogy az én hajam alapjáraton száraz, és durva, de mivel semmi alakja, így vasalom is, és ezáltal duplán száraz, és eltört. 

Mondta a fodrász, hogy hajpakolást használjak a hajamra legalább heti egyszer, 2-3 órára. Ricinus, oliva, és kókuszolajat fogok használni rá. Egyenlő arányban egy kis tálban felmelegítem, felviszem a fejbőrömre, belemasszírozom, és rajtahagyom egy kis ideig. 

Emellé rendelnem kellett hővédőt, mert ugye kifogyott az előző, és most jutottam el oda, hogy na, akkor rendelek. Rendeltem keratinos balzsamot is, és egy száraz hajra való balzsamot emellé még pluszban. 

Természetesen az egyik bevált márka nálam az Avon, és ezekből a katalógusokból válogattam, illetve interneten is nézelődtem. 


Először is akkor kezdeném a hővédővel. Az Avon Advance Techniques hővédő, hajformázó sprayjét használom a mindennapokban, és nekem egészen hatásosnak tűnik. Száraz, illetve nedves hajra is fel lehet vinni, például hajvasalás, illetve hajszárítás előtt is. Jó illata van egyébként, és 749ft volt. 


Ez pedig a keratinos balzsam. Az illata egyszerűen elképesztő! Szintén az Advance Techniques termékcsalád tagja. Imádom a keratinos samponokat és balzsamokat, ugyanis ezektől sokkal kezelhetőbb a hajam. Akinek száraz, durva haja van, ajánlom neki! :) 


A következő kedvencem egy száraz hajra való balzsam. Még nem volt szerencsém kipróbálni, de bízom benne, hogy be fog válni! :) 

Ezek mellé még kerül egy Aliexpressről rendelt telefon tok, amit imádok. :) Kicsit csicsás, de nem volt még ehhez hasonló tokom, és úgy gondoltam kipróbálom. körülbelül 3 dollár lehetett, a szállítás pedig ingyenes volt. :) Mire megérkezett az körülbelül 2,5 hét lehetett. 

Viszont a másik kedvenc tokom még ezt is felülmúlja... 




Ez a szépség is azthiszem 2-3 dollár lehetett, arra viszont nem emlékszem, hogy a szállítás ingyenes volt, vagy nem. Ez egyébként szilikon ,és nagyon jó, a telefonomat tökéletesen védi, és tökéletesen passzol rá. :) Kicsit nagyobbnak tűnik benne a telefon, és fura fogni eleinte, de meg lehet szokni.


Nos, ez pedig egy Nivea dezodor, vagy spray, kinek hogy tetszik. Gondoltam kipróbálom, mert eddig púderes dezodort használtam ,és sok káros mellékhatásáról hallottam, így úgy gondoltam, egy próbát megérhet ez is. :) 


A hajamról pedig itt van néhány kép: 



A fejem katasztrófa ezen a képen, de a lényeg a hajam: és az legalább látszik! :D 


Ennyi lenne, igazából semmi extrának nem készült ez a bejegyzés. ^^

xx, Dorina

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek