Dresslink - avagy hülye vagyok + ajánlatok


Na, hát mivel régen sztorizgattam, úgy gondoltam most itt az ideje. Van egy DRESSLINK nevezetű oldal,ahonnan különféle csajos dolgokat lehet rendelni, nem hiába a "dress" a nevében.

Tehát, bennem este 10 órakor tudatosult,hogy marhára unatkozom. Ekkor eldöntöttem, hogy jó, akkor felnézek egy pár ruhás oldalra, hiszen nagyon szeretek ruhákat nézegetni, még akkor is, ha csóró vagyok, és nincs pénzem full drága rucikra. Nooos, hát igen. Megörültem, hogy az oldalon 50$-os kupon van, mondom tök jó, 50$ értékeben lehet ruhákat rendelni, ki is választottam egy pár cuccot. Nadrág, sminkszivacs, sminkecset, emojis párna és társai. Ekkor tudatosult bennem, hogy hogy lehetek ilyen hülye, hiszen a kupon csak annyit takar, hogy 50$-on felüli vásárlás esetén 15% kedvezményt biztosítanak. Na mondom, ez igen, Dorina megint hozta a formáját. Ekkor nagy szomorúság töltött el :(:(:( és kiléptem az oldalról.

EZ VOLT A SZTORI.

A következő, ami nem hülyeség, hanem ezt halál komolyan gondolom: rengeteg jó cucc van fent, olcsón ráadásul. Teháát, amik véleményem szerint jók, és az áruk is megfelelő, azokat ide leírom.

Világítós talpú cipő - LINK - forintban: körülbelül 4500ft
Smink szivacs - LINK - forintban: 300ft kb, de igazából még annyi se, mert 1 dollárba sem kerül
Sminkecsetek - LINK - forintban: 900ft, és szerintem megéri, mert itthon egy ecset kerül annyiba, ez pedig 8 darabos szett, különböző színekből lehet választani, rózsaszín ezüst, fekete arany, stb.
Színes blézer - LINK - forintban: kb. 2100-2200ft, különböző színek: kék,barackvirág rózsaszín, citromsárga, és erősebb rózsaszín, nekem a barackvirág színű tetszik nagyon
Emoji párna - LINK - forintban: kb 600ft, szerintem nagyon cuki és régóta szeretnék ilyet :)
Muffin táska - LINK - forintban: kb 1500ft, teljesen jó, cuki, és igazából szerintem nagyon egyedi, nem sok ember vállán látni ilyet a mindennapokban
Szaggatott boyfriend-féle farmer - LINK - forintban: 2100ft durván, nagyon csinos, stílusos
Jégkrémes felső - LINK - forintban: 1300ft körülbelül, szintén csak azt tudom rá mondani, hogy nagyon tetszetős, éés nyárias
Skater bőrszoknya - LINK - forintban: 1500ft környékén van, és szerintem nagyon jó, ballagásra ilyet szeretnék, mostanában eléggé elterjedt/divat lett, csak a véleményem az, hogy ehhez kell egy adott alak. Nem mindenkinek áll jól. :)

Nagyjából ennyi lenne, tehát ha van kedvetek rendelgetni, nézzétek bátran az oldalt, szerintem jó kis cuccokat lehet kifogni.

xx, Dorina

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek