Ballagás PART 2 - Körmök

Megjöttem a második résszel, és ezúttal köröm ötleteket szeretnék nektek adni, meg egy kicsit magamnak is,hiszen én is gondolkodóba estem az elmúlt napok során, hogy mindjárt itt a ballagásom, és fogalmam sincs, hogy milyen körmöm legyen. Túl csicsásat nem szeretnék, túl egyszerűt sem, valami olyasmi kellene, ami a kettő közt van. Hát, remélem nekem is, DE nektek is meg fog jönni az ihlet a bejegyzésem által. :) 

elegant, nails, and matte kép

Valljuk be, ez egy gyönyörű rózsaszín árnyalat. De számomra túl egyszerű.

elegant, nails, and matte kép

nails and fashion kép

nails, beauty, and brown kép

Mostanában nagy divatot teremtettek a barna árnyalatú, kocka műkörmök.

nails, tattoo, and rings kép



iphone, nails, and pink kép


nails, pure, and tattoo kép

nails, watermelon, and nail art kép


nails kép

chanel, nails, and perfume kép

nails and style kép


nails, black, and henna kép

nails, lips, and Nude kép

nails, rings, and beauty kép

nails, rings, and gold kép

nails, chanel, and coco chanel kép

nails kép

nails, lips, and makeup kép


nails, rings, and red kép

eyes, fashion, and nails kép
(Mondjuk nekem itt a mérettel van baj. Túl kicsinek találom.)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek