Happy New Year!

2014, happy, and new year kép

Szeretnék mindenkinek nagyon boldog, sikerekben gazdag újévet kívánni! :) Úgy gondoltam, hogy nem szeretnék ilyen különösebb újévi fogadalmas bejegyzést írkálni, ezért inkább csak köszöntelek titeket, majd összegzem a 2016-os évemet.

Mi történt a bloggal?

Nagyobb számokat értem el, mind feliratkozott olvasó, mind oldalmegjelenítés gyanánt. Nagyon örülök neki, hogy kezd fellendülni a kis blogom, és egyretöbb dologhoz jutok hozzá, ami szükséges a felépítéséhez. :) A sminkelés terén is mondhatjuk, hogy egyre csak okosodom, és ez a blog felépítésénél is igaz. Igyekszem minél több helyre eljuttatni a bejegyzéseimet, hogy több ember lássa, olvassa, és esetleg segítséget kapjon tőlem. 

Mi történt velem?

Első részben elballagtam. Anno nagyon messzinek tűnt ez a 2016-os év, de nagyon hamar eljött, és már vége is van. Középsulis lettem, aminek előnye, és hátránya is van. Természetesen ezeket a dolgokat nyomon követhetitek a Hogyan érzek a középsuliról? sorozatomban.
Új embereket ismertem meg, és ezáltal új dolgokat. :)

Nagyon köszönöm mindenkinek, aki segíti a blogom fejlődését. Külön köszönet azoknak, akik mindig figyelemmel követik a 'munkásságom'. :) Remélem a következő év érdekesebb lesz, hamarosan a második születésnapját ünnepelhetjük a blognak, és remélem új dolgokkal tudok nektek előállni.

xx, Dorina

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek