Az első normális sminkecsetkészletem (Jessup) + H&M Haul


Sziasztok! :) A mai bejegyzést már nagyon régóta vártam, hogy teljes egészében megírhassam, ugyanis először a H&M oldaláról rendeltem, mint azt említettem egy bejegyzésemben is, ugyanis anyukáméktól ezt kaptam Karácsonyra, hogy rendelhettem magamnak cuccokat. És az hamarabb megjött, utána Szilveszterkor rendeltem a PinkPandáról, és egészen idáig azt vártam, hogy minden dolog meg legyen, ami szükséges. Akkor kezdjük is. ^^ 

A legelső dolog a H&M-ről egy bronzosító, ami 600 forintra volt leárazva 2000 forintról. Mondanom sem kell, hogy a hülyének is megéri, hát hol veszek én MINŐSÉGI bronzosítót 600ft-ért? :D Mondjuk a H&M-ből most sikerült. Tehát igen.

 Az árnyalat neve Deep Bronz (shimmer) és szerintem nagyon jól illik az arcbőrömhöz. Én ezt a bronzosítót kontúrozáshoz használom, és nagyon kellemes textúrájú, könnyen felvihető termékről van szó. Ajánlom nektek! :)
A második képen pedig látszik, hogy ha a nap rá süt, akkor gyönyörűen csillog. Pláne az arcotokon! :)  
A következő dolog szintén a H&M-ből van, ez pedig egy szoknya, amit Szilveszterre rendeltem, ugyanis mostanában felötlött bennem, hogy be kéne szereznem egy ceruzaszoknyát. Eddig ez az enyhén fodros 'skater' szoknyám volt, de annyira nem szerettem. Viszont ceruzaszoknyától kicsit féltem, mert széles a csípőm, de nem csalódtam. :) 


A képen kicsit látszódik, hogy nem egyszerű, fekete szoknyáról van szó, hanem apró mintákkal van díszítve. Pont egy ilyen szoknyára volt szükségem, ugyanis ha elmegyek egy buliba oda is tökéletes, illetve elegánsabb eseményen is megállja a helyét. Ha jól emlékszem, 2990ft volt, ha minden igaz leárazva.  A méretet illetően... mivel farmerből általában 38-asat(M) szoktam rendelni, így úgy gondoltam, hogy itt is ez lesz a megfelelő. És be is jött! :) 


És jöjjön a legjobb dolog...


Ez pedig egy Jessup kabuki ecsetkészlet a PinkPandáról. A termékkel nagyon elégedett vagyok, minőségi, az tuti, és a csomagolás is nagyon esztétikus volt. Köszönöm a PinkPandának. :) 


Egy elképesztően cuki csomagolásban érkezett. 


Majd ilyen puha cuccba is becsomagolták, hogy véletlenül se essen semmi baja. Egy kisebb útmutató is járt hozzá, ami angolul van megírva, tehát akik jól beszélik az angolt, azok előnyben vannak. És igen, emellé egy szemceruza is bekerült, de csak a minimális összeg érdekében. De erről majd később írok.


Az összes ecset külön-külön kis zacskóba be volt csomagolva, és emellé kis műanyag tartóval is elvoltak látva. Ezeket természetesen leszedtem.


Az ecsetek végén látható a Jessup felirat is, a szövegnek nagyon különleges betűtípusa van.


Már a csomagoláson keresztül is lehet látni, hogy mennyire gyönyörűek. :D 


8 db ecsetről van szó, 4 arcra, illetve 4 szemrevaló ecsetről.


Ezt a képet feltettem Instagramra is, ha gondoljátok nézzétek meg. :) 





(Természetesen már kipróbáltam őket...)



Nagyon szép csajos az útmutató is. ^^


Amit tartalmaz ez a 8 darabos sminkecsetkészlet: 

1.Alapozó kabuki ecset
2. Korrektor kabuki ecset
3. Kontúr kabuki ecset
4. Kerek alapozó kabuki ecset
5. Ceruza ecset
6. Kis korrektor ecset
7. Ferde füstösítő ecset
8. Szemhéjárnyaló ecset


És ami marha nagy mázli, hogy 10 ezer forintról 3ezer forintra volt leárazva. Amint megláttam, a szívem majd kiugrott a helyéről. :D Úgy gondoltam, hogy ideje az Aliexpresses mellé egy jobb minőségűt is beszereznem. :) És persze nem csak a minőséggel volt a baj, hanem azzal is, hogy hiába 20 darabos az Aliexpresses, nagyon sok fontos ecset hiányzott belőle... körülbelül azok, amik ebben a készletben megvannak. 

Emellé pedig rendelnem kellett egy szemceruzát, mivel a minimum vásárlási összeg 3 ezer forint, a készlet pedig csak 2990 ft volt... így egy MakeUp Revolution London csillogós szemceruza is beugrott a kosaramba.



A kupakján található hegyező is mellé, és ez szerintem nagyon praktikus megoldás. :) 





Ennyi lenne ez a mai bejegyzés, igazából gondolkoztam rajta, hogy videó formájában publikálom, de sajnos nem volt hozzá türelmem, és egyébként is írásban jobban ki tudom magam fejezni. :) 

Remélem tetszett nektek. ^^ 

xx, Dorina










Megjegyzések

  1. szia! Uhh ezek az ecsetek tényleg szépek, és igényes csomagolást kaptál a PinkPandától ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek