H&M szájfény | vélemény


Halihó! Újra itt. :D Így pár nap elteltével, és hát valljuk be, bűntudatom van, ugyanis ígértem egy Hogyan érzek a középsuliról bejegyzést is,de egyszerűen nem volt időm. Na, de ígérem, hogy a hét folyamán ez mindenképpen ki fog kerülni, illetve, rendeltem a H&M-ről is, és ezt szeretném nektek most leírni. 

Szóval, még soha nem rendeltem semmilyen kozmetikumot, ruhát természetesen igen, de szépségápolással kapcsolatos terméket még sosem teszteltem tőlük. De ne aggódjatok, ennek is eljött az ideje! :D A választásom egy gyönyörű szájfényre esett, ugyanis a hétvégén megyek egy bálba a volt osztálytársaimmal, és úgy gondoltam, hogy akkor egy szép, visszafogott árnyalatot rendelek. Sikerült is. 

A szállítási idő 3 nap, és azthiszem pénteken rendeltem, kedd délután pedig hozták is. Úgyhogy viszonylag elég gyors a szállítás. Na de elég a szövegelésből! :D 


A H&M Lush Lip Vinyl kollekciójának egy gyönyörűszép darabjára esett a választásom. Az árnyalat a MILK AND HONEY, és hát úristen! Egyszerűen gyönyörű ez a szín. 

Egy ilyen kis cuki minidobozban érkezett. Természetesen normálisan nem tudtam kibontani, így a minidoboznak lőttek. :D 


Az oldalára rá volt írva az árnyalatnak a neve is. 

Na, és hát akkor bővebben a termékről: 

Nagyon könnyen felvihető, szépen pigmentált krémes állagú termékről van szó. Az illata egyszerűen fenomenális! Aki szereti az édesebb illatokat, biztos vagyok benne, hogy ez is elfogja nyerni a tetszését. Elképesztően csudijó, és egyszerűen szerelmes lettem. :D 

(sorvezetőt is felfirkáltam a kezemre természetesen, csak mert holnap esszét írok)

A képen sajnos sötétebbnek tűnik, mint amilyen valójában, de csak 1-2 árnyalattal. Tehát, annyira ne számítsatok sötétszínre, egy egészen világos krémes szájfényről van szó. Mivel nekem nagyon fehér a bőröm, így nem áll túl jól egymagában, ezért egy sötétebb nude Essence szájceruzát használok alá. Így a két szín tökéletesen összeolvad, és megkapom az általam preferált árnyalatot. :) 

Tényleg, minden túlzás nélkül. Kényelmes viselni, olyan mintha nem is lenne az ajkamon semmi. Persze, eleinte érezhető, de egy idő után meg lehet szokni. Az evést is kipróbáltam vele, annyira nem állta túl jól a próbát, de annyira nem is volt rossz. :D Mindegy, ne egy mekdonálcos zabáláshoz akarjuk "felvenni", ennyi a lényeg. :D Egyébként, leárazottan rendeltem, azthiszem 1300ft lett volna, de volt 10% kedvezményem, plusz ingyenes kiszállításom, és hát kapóra jött. 

Remélem tetszik nektek is. 

xx Dorina






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek