Problémás bőr | én mit teszek ellene?


Woow, nagyon régen volt testápolós bejegyzés, és mivel iskolába a héten nem megyek, mert beteg vagyok, így hát úgy gondoltam írok egy bejegyzést erről a témáról. A pattanások, illetve alapjáraton ez a problémás bőr dolog visszatérő az embereknél, összeszedem a számomra eddig bevált tippeket. Nagyon könnyen elkészíthetőek házilag, tehát semmi különféle dolgot nem igényel, maximum annyit, hogy menjünk el a boltba. :) 

1. Víz + szappan

Igen, két teljesen egyszerű, és hétköznapi dologról van szó. És ideje rájönnie az embereknek, hogy nem csak a drága kozmetikumok segíthetnek rajtunk, sőt... :) Esetleg segítenek elkoptatni a pénztárcánkat, de nem minden esetben válnak hasznunkra. 

Na, ami nekem teljesmértékben bevált, az a minden napos korareggeli, hidegvizes arcmosás, illetve, napközben ha van kedvem, akkor szappannal(én Baba szappant használok) bekenem az arcom, majd lemosom. Nagyon szépen leszárítja, és minden szennyeződést eltávolít a bőrömről. És van, hogy ezt sokszor fürdés közben is megcsinálom (vagy éppen ismétlem). Higgyétek el, nem fog megártani a napi 1-2 szappanozás, kivéve ha száraz a bőröd.

Ha száraz a bőröd, akkor ajánlott az arckrém, testápoló. Ma már mindenféle arckrém közül válogathatunk, mivel nekem ekcémám van, így van külön orvos által kiírt testápolóm, és azt használom. De emellé még van egy Avonos gránátalmás arckrémem is. :) De inkább azt mondanám, hogy akkor ne használj az egész arcodra szappant, csak a T-vonalra. (Homlok, orr, áll)



2. Gyömbér


Mivel a gyömbér szárít, így tökéletes megoldás a pattanásokra. :) Kicsit erős, ezért nagyon vigyázzatok, hogy szemetekbe semmiképp sem kerüljön. Mellesleg, ez herpeszre is tökéletes. 
Lereszelem a gyömbért, a gyömbérlevet kinyomkodom, és ezzel kenem be az úgymond "problémákat".

Körülbelül ennyi lenne, nekem bevált, és ajánlom mindenkinek. A gyömbér nem drága, egészséges, és ha esetleg sok megmarad, teát is készíthettek belőle.

Képtalálat a következőre: „gyömbér”


3. Tojásfehérje 

Erről már korábban írtam egy cikket, IDE kattintva elolvashatjátok. Ez leginkább mitesszerek ellen ajánlott. :)

4. Fogkrém

Nagyon sok embertől hallottam már, és én is kipróbáltam a fogkrémet. A pirosodó pattanásra kenjétek rá, éjszakára hagyjátok rajta (remélhetőleg a párnátok nem lesz olyan), ez pedig reggelre szépen leszárítja. 



Hozzá kell tenni, hogy elég érdekes az arcbőröm. Ahhoz képest, hogy ekcémám van(amivel ugye a száraz bőr jár, főleg télen), az arcomon nagyon zsíros a bőröm. Ilyen szempontból mázlis vagyok, mert a babaszappan sem árt meg. :) 

Remélem tudtam nektek ezekkel segíteni, tényleg, ezek nem hülyeségek, legalábbis nekem beváltak ,és nagyon nagyon ajánlom mindenkinek! Lehet, hogy százszor többet érnek, mint a különféle kozmetikai tonikok stb. 

xx, Dorina :) 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek