Kontúrpaletta [Aliexpress] - vélemény

autumn, fall, and dinner kép

Ééés újra itt vagyok! :) A mai bejegyzésben szeretnék nektek bővebb tájékoztatást adni egy új szerzeményemről, egy kontúrpalettáról. Aliexpressről rendeltem, azthiszem 1.28$ volt, azaz körülbelül 360ft. 



Nos, akkor kezdjünk is bele. 15 színből álló kontúrpalettát rendeltem, látszik a képen, hogy már használtam is, illetve a fehérben található egy kis rózsaszín is, mert halloweeni sminkekkel próbálkoztam (amik egyébként katasztrófák lettek :D ), és a színek kicsit összekeveredtek. Tehát, a fehértől a sötét barnáig minden megtalálható benne. Egy teljesen noname palettáról van szó egyébként, semmi márkája nincs. :) 

Nyílt titok, hogy emellé még rendeltem egy 20 darabból álló sminkecsetkészletet is, ami sajnos még nem érkezett meg. :( És arról egy külön bejegyzést szeretnék, hiszen 20 darab az éppenséggel nem kevés szám, és persze külön-külön szeretném bemutatni őket. De térjünk vissza a palettára! 

Még az is rá van írva, hogy méjdincsájná. Persze, nagyon sok olyan dolog van, ami ugyanezt a "becenevet" kapja, de szerintem a legtöbb sminktermék nem. És hát engem ez nem igazán zavar egyébként. Ez a legelső kontúrpalettám, és azt kell mondjam, egészen jó. :) Persze egy márkásabb és jobb(tegyük hozzá, hogy attól mert valami márkás, nem biztos, hogy jobb) palettához biztosan fel sem ér, de első próbálkozásnak szerintem tökéletes. 

Igazából a kontúrozás az arc egy-egy részének eltűntetésére, illetve kiemelésére szolgál. Alapavetően a sötét színeket az eltűntetéshez, a világosakat pedig a kiemeléshez használjuk. Nagyon sok sztár beveti ezt, szinte az összes. A leghíresebb(?) kontúr a Kardashian-kontúr. 



Ez egy alap kontúr, amit általában a lányok, nők használni szoktak

Véleményem szerint egy alap kontúrozás teljesen megfelelő. Nem kell ilyen, olyan kontúr, hogy az arcunk teljesen egy más formát mutasson. Inkább emeljük ki megfelelő módon a szépségünket. 

És ez lenne a híres, vagy hírhedt Kardashian-kontúr

Igazából nagyon hasonlít az alap kontúrhoz, csak van benne egy-két extra dolog. De szerintem ne más ember arca szerint sminkeljük magunkat, hiszen mindenkinek más áll jól, és ne akarjatok pont olyanok lenni mint például Kim Kardashian. :)

Tehát térjünk vissza akkor a palettához; nagyon jó, könnyen eldolgozható, krémes állaga van a dolognak. Ugye, mint említettem, 15 szín található meg benne, a felső öt bőrhibák eltűntetésére szolgál.

Zöld - a piros bőrhibákra jó, például a pattanásokra, vagy olyan helyekre, amelyek pirosodásra képesek
Rózsaszín - a bőr sárgásabb árnyalataihoz jó, pl szemöldökcsont, illetve ahol sötétebb a bőröd(szem alatti karikák pl mondjuk) ott is tökéletesen passzol
Narancs - ahol vékonyabb a bőrünk(tehát mondjuk kékes,pl. a szemünk alatt) ott tökéletesen egységesíti a bőrszínt
Fehér - szerintem ez szintén a kiemelésekre szolgál, illetve én biztosan nem arra fogom használni, hanem mondjuk különböző különleges sminkekhez jó lesz, vagy ha színt szeretnék világosítani akkor ahhoz is :)
Sárga - azthiszem (ha nem így van, valaki JAVÍTSON KI) szintén a sötétebb, lilásabb területekre szolgál

Hál istennek annyira nagy gondban nem vagyok a bőrömmel, tehát ilyen extrém színekre nem lesz sok szükségem, esetleg a rózsaszínre, és a zöldre.


IDE kattintva megrendelhetitek ti is. :)

xx, Dorina







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek