Őszi kérdezz-felelek

tree, autumn, and red kép

Szép napot mindenkinek! :) A tegnap előtti nap(2016.10.15) folyamán kikerült egy kérdezz-felelek dolog a blogos Facebook csoportokba, aki látta, és kedve volt, az kitöltötte, én pedig rögzítettem a válaszokat. 

Egy-egy észrevétel volt az embereknél, miszerint egy-két kérdésnél több választ kértem, viszont csak egyet lehetett kiválasztani. Ezúton is szeretnék bocsánatot kérni, legközelebb megpróbálok erre odafigyelni, és köszönöm az informálást!



1. kérdés: Milyen sminkeket használsz ilyenkor?



Amint a képen is látható, a legtöbb ember azt az opciót válaszotta,miszerint ugyanolyan sminket használ, mint máskor, és nem viszi túlzásba a sötét színeket. 
A második legtöbb szavazatot az egyéb kapta, amiről fogalmam sincs, hogy úgy kb. mit takarhat. Legközelebb ezen is megpróbálok javítani, hogy minél egyértelműbb válaszok érkezzenek a kérdésekre.
A harmadik helyezést pedig a durvább, sötétebb színű sminkek kapták. 



2. kérdés: Mi a kedvenc rúzsod ősszel?

A legtöbben azt válaszolták, hogy nincs kedvencük ősszel, emellett sokan említették, hogy a bordó, illetve nude, mahagóni, barna, és ezekhez hasonló sötétebb árnyalatokat kedvelik, de volt, aki azt válaszolta, hogy ajakápolót használ csak (pl. Labello), mindezek mellett megemlítésre került Kylie Jenner őszi rúzskollekciója  a ciklámen szín, a sötét lila, és a "khmmm....:)" is.

Volt, aki poénos választ lőtt el: "Amit a szájamra teszek.", illetve volt aki válasznak egy kérdést tett fel, még hozzá azt, hogy mi köze a rúzsnak az őszhöz. Nos, semmi köze az ősznek a rúzshoz, csak szimplán vannak olyan emberek, akik évszakokhoz kötik a különböző "sminktípusokat", és mivel ez egy szépségápolással, illetve csajos dolgokkal foglalkozó blog, úgy gondoltam, felteszem ezt a kérdést. :D

És hát persze voltak olyanok, akik azt válaszolták, hogy nem használnak rúzst, vagy, hogy nem kötik évszakhoz a rúzs színét. 

Névszerint megemlített rúzsok: 
  • Rimmel Kate Moss rosegold edition 53 
  • Essence: Trés chic 
  • Rimmel retro red 
  • L'oreal folyékony kétvégű rúzsa (bár ez annyira nem pontos) 
  • Mac velvet teddy 


3. kérdés: Bakancs, vagy cipő? 


A válaszolók 70,3% százaléka a bakancs mellett döntött. Megértem. 

4. kérdés: Hosszabb, vagy rövidebb fazonú kabátot hordasz? 


A legtöbb ember a hosszabb fazonúra voksolt, de voltak akik inkább a rövidebb, illetve az egyéb stílusút válaszották. Rövid, és hosszúfazon között mi van még?

5. kérdés: Szereted az őszt?

Mondhatjuk azt, hogy az emberek 80%-a igennel válaszolt, a maradék pedig nem. Elfogadjuk, természetesen. :) 

6. kérdés: Ha szereted,miért? Ha nem, miért nem? 

Különböző válaszokat kaptam. 
  1. A hangulata miatt 
  2. Azért nem, mert hideg van, és esik az eső
  3. Gyönyörű a természet 
  4. Az iskola, a hideg és a csúszós levelek miatt nem 
  5. "Mindenki szerint az elmúlást jelenti, de szerintem ez inkább valami újnak a kezdete. Gyönyörű, ahogy minden fa színessé válik. "
  6. "Ilyenkor van a szülinapom"
  7. A színek miatt 
  8. Azért nem, mert hideg van, és keveset süt a nap
  9. Pulcsi, eső, forró csoki, meleg kávé 
  10. Van aki azért nem szereti, mert levelet kell szedni. 
  11. "Mert akkor jót lehet gondolkodni."
  12. Mert hideg van, és ilyenkor a párjához bújhat az ember, nyáron meg csak lélekben bújhat az ember a párjához. (ezen jót nevettem :) ) 
  13. "Imádom a dzsekis időt."
  14. "Szeretem az ősz jellegzetes illatát. Ilyenkor gyönyörűek a lehullott sárga és barna levelek látványa. Szeretem az esőt. Egyre közelebb van a tél. Szeretem a telet is. :3 Tudom, hogy nem kérdezted. Ez amolyan fun fact. XD Az egyetlen dolog amit utálok az őszben, az az iskolakezdés. :D" 
  15. "Szeretem a kötött pulcsikat, a sálakat, a színes faleveleket, a bekuckózást, a melegből kinézni a ködös, esős estébe, szeretem, hogy hűvösebb van."
  16. "Imádom a kedvenc évszakom. Szerintem a legszebb és imádok begubózni egy pokróccal és teát inni miközben olvasok."
  17. "Azért mert amellett, hogy ilyenkor nagyon szép az erdő ami mellett lakom, meg azért mert elő lehet venni a sapkát meg a bakancsot. (mondjuk az év minden napján használom de hát na)"
  18. Halloween
  19. Sütőtök
  20. Tea
Nagyjából ennyi lenne a válaszok lényege. :) 

7. kérdés: Milyen pozitívumokat látsz az őszben az alábbiak közül? 

És hát igen, itt rontottam el, hiszen csak egy lehetőséget lehetett választani. Legközelebb ezen korrigálok. 


  1. Hideg
  2. Eső
  3. Tudok meleg ruhákban járni 
  4. Szép a táj
  5. Halloween
  6. Őszi szünet
  7. Többet vagyok otthon, mert hidegben senki nem megy sehová
  8. Nincs melegem
  9. Iskola
  10. Egyéb
És hát a legtöbb szavazatot természetesen a szép táj kapta. :) 

8. kérdés: Milyen negatívumokat látsz az őszben? 






Két választási lehetőség lemaradt, így ezt próbáltam pótolni a képen a látható módon. :) A legtöbben azt válaszoltátok, hogy az iskola miatt nem szeretitek az őszt, a második legtöbb szavazatot pedig az a válasz kapta, miszerint a nap nem süt olyan sokat, és ezt nem annyira szeretitek. 


9. kérdés: Mi(k) a számodra legkedvesebb ruhadarab(ok)? 

Természetesen az őszi kedvenc ruhadarab továbbra is marad a kötött pulcsi. :) Ezt követi a farmer, majd a sál. 

10. kérdés: Van valami rossz emléked az őszhöz kötődően?


A legtöbben nemmel válaszoltatok, volt aki azt írta, hogy elcsúszott a faleveleken, volt, aki az iskolakezdéssel érvelt, és a Mindenszentekkel, de olyanok is akadtak, akiknek a tüdőgyulladás, az autóbaleset, és viharok jutottak eszébe. 

11. kérdés: Hogy állsz a Halottak napjához?

Voltak akik azt írták, hogy sehogy. Na, ezt hogy lehet? Hogy lehet egy dologhoz sehogy sem állni? De tényleg nem értem. Aztán persze akik azt válaszolták, hogy nem szeretik, őket teljesen megértem. Én sem. És tetszett az olyan emberek felfogása, akik azt mondták,hogy szerintük nem kell nagydobra verni, hiszen a már meghalt szeretteinkre mindennap gondolni kell. Persze olyanok is vannak, akik inkább a Halloween-nek örülnének jobban. 

12. kérdés: Kedvenc illatgyertyád?

Legtöbbször megemlített válaszok: 
  • vaníliás
  • fahéjas
  • almás
  • narancsos
  • kávés
  • trópusi
  • (az összes)
  • karácsonyi illatok 
  • levendula
  • fenyő
  • citromos
  • cseresznyés
  • eper
  • mahagóni (?)
  • mézeskalács
  • "Anyukám miatt nem lehet illatgyertyázni. Pedig annyira szeretnék!" Ezen jót nevettem. :D 
  • sütőtök
  • "Én személy szerint kerámia párologtatót használok. Az a kis eszköz, aminek a tetejébe vizet kell tölteni, illoolajat cseppegtetni bele, az alsó részébe pedig gyertyát tenni. És kezdődhet is a párologtatás! Sokkal intenzívebb illatokat alkot, mint az illatgyergya." Hát, próbáljátok ki! :) 



És hát ennyi lenne, köszönöm mindenkinek aki időt szánt rá, és kitöltötte, valamint aki korrekt módon jelezte a hibákat. :) 

xx, Dorina














Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek