2019 divat - a Manzarával

Halihó! Mondanám, hogy megint itt vagyok, de az elmúlt pár hónapban nagyon ritkán sikerült írnom egy-egy szösszenetet a blogra, amit sajnálok, de több dolog is elvonta a figyelmem. Elkezdtem edzeni járni, ami több-kevesebb sikerrel megy is, de a tanulásra is nagyon oda kell figyelnem, hisz ez az év már beleszámít a felvételibe.



Na de magyarázkodás helyett inkább vágjunk bele a legközepébe. A mai bejegyzés egy nagyon rendkívüli. Boldogan mondhatom, hogy egy cég megkeresett, hogy működjek velük együtt egy bejegyzés erejéig. Miután szétnéztem a webshopon, tudatosan igent mondtam, mivel szerintem megfelel a blognak a dolog, és talán egy kicsit lendítünk is az elmaradásaimon.

A Manzara nevű oldalról kerestek meg, hogy szeretnék ha kicsit firkálnék róluk, ezért úgy gondoltam kicsit lecsekkoljuk, hogy az idei divathoz ők mennyiben is tudnak hozzájárulni. 


Viszont hogy elfeledjük a téli időt (amit én mellesleg gyűlölök) inkább térjünk át a lengébb, tavasziasabb , sőt inkább nyári divatra. 

1.       A flitteres ruhák sosem fognak kimenni a divatból, főleg ha egy-egy elegánsabb eseményről van szó.  Bár azért arra nem árt odafigyelnünk, hogy ha már a ruhánk feltűnő, akkor egyszerűbb magassarkúval/cipővel és főleg egyszerű sminkkel párosítsuk. Ez persze ugyanúgy igaz a virágmintás darabokra is.


2.       Retró retró retró. Ezt az egy szót tudom ismételni. A divat egyébként aláírom, hogy változik, de hogy a régi dolgok nagyon menők még ma is, ebben biztos vagyok. Sajnos már nem tudnak mit kitalálni, ezért a régi dolgokon tuningolnak egy kicsit. Az oldalon a pöttyös ruhától kezdve (ami valljuk be, baromira jól néz ki) az egyszerű csipkésig mindent találhatunk.


3.       2018-ban már bejöttek az olyan bikinik, amik egybe ruhák, vagyis másnéven a monokinik, illetve a tankinik amelyeknek  trikószerű a felső részük, az alsó pedig a szokásos bugyi. Szerintem szuper, hogy egyre elterjedtebbek ezek a fazonú fürdőruhák, hiszen nem mindenki szereti mutogatni magát.  Választék ezekből is bőven van, a neontól a feketéig mindenféle.



A képen a következÅ‘k lehetnek: Dorina Vámos, állás, túra/szabadtéri és természetPersze én, hogy eltérjünk a ruháktól, egy nadrágot választottam tőlük, méghozzá egy fekete bőrnacit. A feketét nagyon szeretem, mert mindenhez illik, a bőrhatás pedig kifejezetten képes kifinomultabbá, vagy ha a helyzet úgy kívánja, akkor vadabbá tenni a szettet. 

Egy csillogós hosszúujjú felsőt párosítottam hozzá, ami szerintem nagyon jó választás volt a színkombinációt eltekintve. A cipőim közül egy fehérre esett a választás, de ő most annyira nem lényeg. 

A fekete bőrkabátom pedig elmaradhatatlan kelléke volt a képnek, de persze csak a képnek, mert a bőrnadrággal együtt már a too much kategóriát súrolta. 

A nadrág egyébként nagyon kényelmes, rugalmas anyagú, sajnos a bőrnadrágnak annyi hátránya van, hogy tavasszal meleg, télen meg hideg, de ezt leszámítva hibátlan, pedig aztán az én bőröm igencsak kényes.

Nagyon köszönöm a Manzarának a lehetőséget, remélem még lesz alkalmunk együtt dolgozni!

Az oldalt pedig mindenképp nézzétek meg, minőségi ruhák találhatók rajta. 














Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek