TOP 3 hely Magyarországon, ahová szerintem érdemes eljutni

People Walking on Pedestrian Lane during Daytime


Néha jól esik az embernek kiszakadni a rohanó világból, kikapcsolódni, kirándulni. Én most összegyűjtöttem nektek a TOP 5 magyar helyet ahová mindenképp el szeretnék egyszer jutni, szétnézni, ismerkedni. 

1. Tihany - Levendularét

Tihanyban már jártam, viszont akkor inkább a Balatonra fektettünk nagyobb hangsúlyt, nem a levendularétre. Nézelődtünk a hosszú kirakatsorok között, sétálgattunk a dimbes-dombos utcákon, megnéztük az Apátságot, gyönyörködtünk a messzi tájban, a látnivalókban, megértéssel néztünk a nyaralós cuccokkal felpakolt emberekre. 


Viszont a levendularét akkoriban nekünk sajnos kimaradt, de mindenképp pótolni szeretném. A levendula egyébként nyugtató hatással bír, tehát elalvás előtt egy pohár levendula tea, és mély álomba szenderülsz. :) 

Kapcsolódó kép


2. Szilvásvárad

Szilvásváradon már voltam, bár igaz, hogy régebben, de szerintem nagyon szép hely. Az egyik legcsodásabb pontja azonban nagyon érdekes is: A Szalajka-völgyben egy fátyolvízesés található, ami tényleg mesébe illő. :) 

Képtalálat a következőre: „szilvásvárad szalajka völgy”

3. Szentendre

Szentendre egy nagyon kellemes kis település, évekkel ezelőtt ott is volt szerencsém körbejárni a helyet kicsit.Különböző dolgokat lehet vásárolni,én mikor arrajártam akkor lealkudtam egy sapit is, illetve óriás ceruzát vettem. Nagyon szuper hely, igazi "feeling"-je van. Ha kikapcsolódásra vágytok, akkor érdemes ide elmenni.
Képtalálat a következőre: „szentendre”


Megjegyzések

  1. Szia! :)
    Nagyon tetszett ez a cikk, nagyon jó volt olvasni! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon örülök! :) Kicsit most rövidebbre sikerült a megszokottnál, de nem volt benne felesleges rizsa. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek