Géllakk készítés otthon - egyszerűen

art and nails kép

Sziasztok! :) A mai bejegyzés igen csak érdekes lesz, nerm gondoltam volna, hogy ilyesmiről fogok írni. És bár már régóta vágytam egy ilyen szettre, de feleslegesnek éreztem itthonra. Viszont, most fordult a kocka.

A Diamond Nails-es kezdő géllakk szetteket Viszkok Fruzsi már régóta reklámozza, és bár igen érdekes, hogy több videóját is láttam (hozzáteszem, nem volt olyan fent neki, amiben hibátlanok lettek volna a lépések), de egyáltalán nem foglalkoztatott az a dolog, hogy én itthon, saját magamnak csináljam a körmömet, vagy épp másnak.

És most vettem egy nagy erőt magamon, és megrendeltem magamnak egy kezdő géllakk szettet, ami tartalmaz...

  • Egy 14W-s UV-lámpát 
  • 2 zselé lakkot (egy piros, és egy nude színt) 
  • egy fedő-, illetve base(alap) lakkot 
  • egy körömelőkészítő folyadékot (Nail Prep) 
  • Egy buffert és egy körömreszelőt
Akik nem tudják, hogy pontosan mik ezek, és mire valók, akkor azok olvassák tovább a posztot. :) 


Az első és nagyon fontos dolog, hogy minden lépést tartsunk be, hiszen így lesz tartós a manikűr, és így nem lesz esély arra, hogy bármi baja essen a körmünknek a lakkozás alatt. 

Az UV-lámpa szinte a legfontosabb eszköze a géllakkozásnak, hiszen a géllakk csak az UV fény alatt tud megkötni, nem úgy, mint a hagyományos lakkok, hogy levegőre szárad. És hát hiába van lakkod, ha nem köt meg. 

A másik dolog, amire ügyelni kell, hogy sem géllakkozás közben, sem közvetlenül előtte ne érje víz a körmünket/kezünket. Mert felszívja a vizet a köröm, és nem lesz olyan jó a tapadás, illetve bealgásodhat/begombásodhat a köröm. 

1. lépés







Szükséged lesz egy körömágybőr feltolóra, illetve körömágybőr eltávolítóra. A körömágybőrt értelemszerűen feltoljuk, majd eltávolítjuk a megkeményedett bőrrel együtt. 

2. lépés


A buffer (narancssárga) és a körömreszelő használata következik. A buffer arra való, hogy a fényes felületet úgymond "lecsiszoljuk" a körmünkről, ezáltal sokkal jobban fog rá tapadni a lakk. A körömreszelővel pedig a körmünket formára reszeljük, illetve ha reszelünk a széleken, akkor kevesebb esély lesz arra, hogy letörik. 

A képek használat után készültek, és ez látszódik is rajtuk. :D 

3. lépés

Fertőtlenítünk. Előkészítünk.


A Nail Prepet vigyük fel a körmünkre, ez lefertőtlenít, és konkrétan előkészíti a körmöt. 

4. lépés


A képen három géllakk látható, egy 31-es, egy 06-os árnyalat, és a base lakkunk, ami fedőlakk is egyben. 
A 31-es egy gyönyörű nude szín, a 06-os pedig egy igazi piros. A baselakkból először egy réteget fel kell vinni a körömre, és NAGYON figyeljetek arra, hogy ne menjen rá a bőrötökre, mert az oda fog száradni, és rettentő kényelmetlen lesz. 
Ezután 2-3 percig lámpázom. 

Ha ezzel készen vagyok, ezután jöhet a többi szín. A pirosból elég volt egy réteget felvinnem, viszont a nudeból erőteljesebb színt akartam kihozni, ezért két réteget vittem fel. Az első réteg után lámpáztam szintén 2-3 percet, majd a második réteget felvittem és szintén 2-3 percre betettem. 



Mivel én szerettem volna köveket is, ezért a narancssárgák közül válogattam. A base lakkot felvittem a színre, és ezután tetszés szerint elhelyeztem a köveket. Aztán megint lámpáztam. 


Akrilfestéket is rendeltem még a készlet mellé, egy egyszerű feketét. Olyan kis tégelyben volt, mint mondjuk a gél állagú szemhéjtusok. Egy szemhéjtus ecsetemet kiválogattam a sminkecsetek közül, ugyanis ebből több is van, viszont én általában egyet használok, így úgy gondoltam, hogy ez tökéletesen körömdíszítésnél is megállja a helyét. És így is lett. 

A már megszáradt színre vittem fel az akrilt, és megint lámpáztam. 
Ezután már csak a fedőlakkot vittem fel minden kihagyott körmömre, és betettem száradni. 


Ez lett a végeredmény, nem a legjobb, de elsőre szerintem tökéletes. :) 



Viszont, mivel 100%-osan úgymond nem szárad meg sem a lakk, sem a base, és marad egy kis ragacsos felülete, ezért az átlátszó üveges Cleanser szükségszerű lesz a manikűrünk majdnem utolsó lépéseként. 

Töröljétek le Cleanserrel a géllakk felületét. Ez egyúttal fixálja is a lakkot. 
És szükségesnek éreztem egy géllakk lemosót is, így az is becsusszant a kosárkámba. 

Ezután jött a körömágybőr ápolás... 


Egy Moyra-s körömágybőr ápoló olajat használtam. Az illatáról fogalmam sincs, hogy milyen lehet, de nagyon kellemes és finom. 
Ezt felvittem a körmöm köré, és voilá. Kész is vagyunk. :) 

Így leírásban elég rövid időnek tűnik, én mégis 1,5 óráig tököltem vele. De megérte :) 

Egyébként a lámpa egészen kicsi, cuki, akár még hordozható is. 


Linkek


Szerintem baromi jó, szettben pedig sokkal jobban megéri, így akár 2-3 ezer forintot is spórolhatunk. És 10 ezer forint feletti rendelés esetén a szállítás is ingyenes. 

xx, Dorina













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek