Avon csomag & egy kis H&M


Halihó! :) Szóval, a két hete várt Avon csomagom megjött, és emellé betuszkolok egy H&M-es rendelést is, ami nem nagy cucc ugyan, de szeretném nektek megmutatni. 

Kezdjük a H&M-el, mert abból kevesebb van. 


Ez a póló egy rövidített póló, "nem a te hercegnőd" felirattal, ami szerintem marha jópofa, és utólag visszagondolva, csak a felirat miatt rendeltem meg... :D 
Egyébként kényelmes, a szürke pólókat nagyon szeretem, és a fekete-rózsaszín párosítás is nagyon szupi. A rózsákat imádom, tehát minden egy képen, amit szeretek.

L-eset rendeltem belőle, de még szerencse, mert egyébként M-es ruhákat szoktam többnyire hordani, de ebből még majdnem az L-es is kevés. Elég passzos, és tényleg nagyon rövid, tehát ez inspirál arra, hogy meglegyen a nyári alakom. Nem tudom van-e még a boltban, vagy a webshopon. Én a webshopról rendeltem, időben megjött, ráadásul volt kuponom, így a szállítás ingyen volt. :) 


Ez a trikó a mintája miatt tetszett meg. Van pár virágmintás felsőm, de nagyon szeretem őket, úgy gondoltam, hogy még egy nem fog rontani a szekrényem hangulatán. :)  Oldalt viszonylag mély kivágása van, viszont dekoltázsnál abszolút nem kivágott. Nagyon tetszik a szabása, az anyaga is elképesztően kellemes. 

Ezek mind levoltak árazva, kivéve a cicagatya(leggings) amit a felsők mellé rendeltem. Úgy gondolom, hogy a leggingsben semmi extra nincs, így képet sem szúrok be ide, mert egy egyszerű fekete nadrágról van szó. :) 

És akkor jöjjön az Avon!

A képen egy fürdőgél látható. Nagyon selymes tapintása van, már többször is rendeltem ilyet, illetve az illata is elképesztően jó. Rózsa és jázmin illata van. :) Imádom ezeket a fürdőgéleket az Avontól. Sokáig elég, és tényleg nagyon jó az illatuk. 


Ez a tusfürdő egy epres tusfürdő, illetve fürdőgél. Na ez az, amit szavakkal nem lehet leírni. Aki szereti az édes illatú tusfürdőket, annak mindenképp ajánlom. NAGYON NAGYON JÓ ILLATA VAN!!! 
És ezt minden túlzás nélkül mondom. Imádom az édes parfümöket, az édes tusfürdőt, és azthiszem szerelmes vagyok. A legjobb, amit valaha rendeltem. A katalógusban volt illatminta, de a valóságban még finomabb az illata, mint az illatmintának. (Túl sok "illat" szót használok help)

Azonnal rendeljetek egyet, nem bánjátok meg! :D 


Ez pedig a szokásos Lagoon nevezetű tusfürdő. Ez minden tusis rendelésben benne van. :) Tengeri gyümölcsök és azthiszem körte illat található a tubusban. Egészen jó, bár nekem kezd kicsit monoton lenni, de ha úgy alapjáraton nézzük, akkor tényleg nagyon jó illata van. :) 


És mint már említettem, imádom az édes parfümöket. Az Avon Cherish parfüm nagyon elfogadható és baráti árban van, de úgy gondoltam, hogy elsőnek elég belőle egy kisebb parfüm minta. Ha bejön, akkor valószínűleg egy nagyobb rendelés is lesz belőle. :) 
Volt már belőle illatmintám, hamar elfogyott, mert rengeteget használtam, remélem még mindig tetszik, és ezt is el fogom használni. 


És amire a legjobban vártam. Az Avon Clearskin nevű pórustisztító arckréme. Még sajnos nem sikerült kipróbálnom, de az Instagram oldalamon (@cukormaz_blog) mindenképp fogok róla írni egy review-et, és leírom, hogy ajánlom-e, ha igen, akkor kiknek. :) 


ÉS AMIT A VÉGÉRE HAGYTAM, AZ AZ, AMI A LEGJOBBAN FELBOSSZANTOTT.


Szerettem volna BB krémet rendelni, ugyanis kifogyóban vagyok. Alig bírtam ki ezt a két hetet, nagyon spórolnom kellett, és még a tubust is felvágtam, hogy a maradék BB krémet ki tudjam tuszkolni belőle. 

Erre két hét után a fejemhez vágnak egy kis BB krém mintát. :))))))))))))

KÖSZÖNÖM SZÉPEN! Most jöhet egy újabb rendelés. Ami természetesen nem baj. :D De nem tudom, hogy fogom kibírni BB krém nélkül az elkövetkezendő napokat. 


Remélem tetszett a bejegyzés, a vége kicsit furára sikeredett. :) 
xx, Dorina









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek