Termékek, amik abszolút nem váltak be


Sziasztok! :) A mai bejegyzés igen csak soká készült el, de már régóta fogant a gondolataim között. És úgy gondoltam, hogy ma megírom. Sajnos beteg lettem, így egy kis időm felszabadult, amit próbálok jó dolgokra fordítani. :)
Tehát a mai bejegyzés témája azok a termékek lesznek, amelyek abszolút nem váltak be számomra. A termékekkel 


Ez egy Avonos hajvégápoló, ami az én száraz hajamon sok változást nem hozott, illetve az illata sem jött be. Sajnos. :( Azt hittem jobb lesz, de tévedtem. Ehelyett egy szintén Avonos argán olajat használok, és ez sokkal-sokkal puhábbá teszi a hajamat. :) 


A Dove púderes dezodorait egyszerűen imádtam, de megtudtam, hogy nem túl egészséges a hónaljnak, illetve volt ismerősöm, akinek beduzzadt tőle a hónalja, és antibiotikumot kellett szednie. Azt hallottam, hogy eltömíti a mirigyeket, ezért nem ajánlják az orvosok sem. :( Így egyértelmű volt, hogy lemondok róla.


Az Avon Pur Blanca Charm nevű parfüme nem vált be, és leginkább az illata miatt. A Blush változatot imádom, évekig használtam, de a Charm abszolút nem nyerte el a tetszésemet. 


Az Inecto termékeit egyszer már mutattam be a blogon, de abban a bejegyzésben is megemlítettem, hogy nem igazán tetszik az illata a testápolónak. És hát sajnos a nem vált termékek közé került be, már csak az illata miatt is. :( Nekem sajnos egy jól bevált testápoló elengedhetetlen alapja az, hogy az illata is jó legyen.



Ezt a Cien BB krémet karácsonyra kaptam, és sajnos nem vált be. Ugyanis nagyon fehér a bőröm, és ez pedig egy közép sötétbarna árnyalat. A második képen egészen jól látható, hogy sokkal sötétebb az én bőrömnél, így használni sem tudom. :( Nyáron pedig csak remélem, hogy fogok barnulni annyit, hogy használni tudjam. De ha tudom is, nem biztos, hogy örömmel fogom használatba venni, mert ennek sem tetszik az illata, és a textúrája sem a legkényelmesebb. Mikor megszárad, egészen darabos lesz... és ilyet az Avonos BB krémeknél még sosem tapasztaltam.



Erről a micellás vízről nem régen írtam egy Avonos Haul bejegyzésben, de sajnos ő sem nyerte el a tetszésemet. :( A Garnier Micellás vize százszor többet tett a bőrömért, ellentétben vele, az Avonos kiszárította a bőrömet, és nem mindig sikerült 100%-osan eltávolítani vele a sminket. Amit nagyon sajnálok, ugyanis nagy reményeket fűztem ehhez a micellás vízhez. 



Ennyi lenne, ami mostanában összegyűlt. :) 
xx, Dorina













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek