Hajvágásos sztori - ricinusolaj + hővédő + argánolaj

hair, girl, and blonde kép


Hajvágásom története


1 hónapja körülbelül, hogy vágattam a hajamból. Nagyon el volt törve a vége, és igazából az előző fodrászom úgy vágta le, hogy egyik oldalon hosszabb volt, mint a másikon. Esküszöm nektek, én még egy ilyen fodrásszal nem találkoztam. Hogy őszinte legyek, a másik sem különb, megmondtam neki, hogy egyik oldalon rövidebb, és hogy jó lenne ha egyszintre hozná a hajamat. Igen, a végéből vágott, kisebb lett mint volt, de viszont az a két oldalon lévő eltérés még mindig megvolt. Ráadásul a végét meg is tépte, tehát van amelyik tincsem összvissz 10 centi ha van. Csodálatos, nem?

Ezekből a tapasztalatokból kifolyólag rájöttem, hogy többet nekem nem kell fodrász, és a ballagásomig meg kell növesztenem a hajamat. Ha azon múlik, hogy el van törve, majd valamelyik fodrásznak készülő barátnőmet megkérem, hogy vágjon kicsit a végéből. Vagy levágom én magamnak, hiszen ha a fodrásznak azt mondod, hogy 2 centit vágjon, biztos, hogy a dupláját fogja. Nekem ezek a tapasztalataim a fodrászokkal kapcsolatban. Viszont annyiból tényleg jót tett ez a kis nyírás, hogy nincs úgy eltörve a hajam. Nekem sokat rátett az is, hogy vasalom, hajvédőt pedig abszolút nem használtam. Most rendeltem az Avonból, de ezt majd később leírom.

Ricinusolaj

Volt már rá alkalom, hogy használatba kellett vennem, de most megint eljött az ideje. Egyszerűen undorítónak találtam a hajamat, mert borzasztó sok lett belőle, a hátam közepéig ért kb., és ahogy le lett vágva belőle, a vállamat ha súrolta, lehet sokat mondok. 
Az első 2 nap katasztrófális volt, egyszerűen hánynom kellett a saját fejemtől, én egyszerűen annyira szeretem a hajamat, hogy bele vagyok bolondulva abba, ha valaki vág belőle. De most muszáj volt, krízishelyzet állt fent. 

És eszembejutott ez a csodaszer, amit rengetegen mondanak, hogy nagyon jó, mert sokat nő tőle a haj stb. Jó, akkor ha már a gyógyszertár felé járok, beugrok és veszek. 215 forint volt azthiszem 30ml, és ezt már 3x használtam a hajamra, de még egy használatra elég lesz. Nőtt tőle a hajam, ahogy észrevettem, egy 2-3 centit biztosan. 

A lényeg: 
  • alaposan vidd fel a fejbőrödre
  • masszírozd bele
  • és egyúttal a masszírozás serkenti a hajhagymáid működését  
Egyébként, van aki megcsinálta már ezt a 7 napos hajkihívást, a lényeg, hogy fejjel lefelé(nem tudom miért pont úgy) masszírozni kell a fejbőröd, és ahogy említettem ez serkenti a hajhagymáidat. Tehát elvileg nőni fog a hajad. 
Ha valahol iylen 600-800 forint környékén találjátok a ricinusolajat, inkább keresgéljetek máshol, mert olcsóbban is meglehet venni. 

Különböző hajpakolások is vannak fent neten, de szerintem úgyis hatásos, ha magában viszitek fel az olajat.
Egyébként ez hashajtó hatású szer, szóval ha kéritek a patikában, mindenképp tegyétek oda a "HAJRA" szócskát.
Szempillára, és szemöldökre is jó egyaránt.

Hővédő

Ahogy említettem, én eleinte nem használtam hővédőt, feleslegesnek tartottam, de többen is mondták, hogy nem az, és ha sokat vasalom a hajam(mindennap), akkor használjak, mert nem fog annyira hamar eltöredezni a hajam.

És mivel én Avon párti vagyok, így lesegettem a katalógust, és erre a drágára esett a választás.
Az Avon Advance Techniques Heat Protection Spray-je az én drágám jelenpillanatban, 100 ml-s tubusban van. A design nagyon tetszik, ez a fajta rózsaszín árnyalat a feketével tökéletesen ki jön, legalábbis az én véleményem szerint.

Argánolaj 

Szintén az Avon Advance Techniques termékcsaládjából választottam, nagyon szép kék 'doboza' van. Az én hajam nagyon száraz, és 1-1 hajmosás után jót tesz neki, minimális mennyiséget nyomok a tenyerembe, összedörzsölöm a másik tenyeremmel, és felviszem a hajamra.
Sokkal puhább, és fényesebb tőle. :) Úgyhogy lányok, ha száraz a hajatok, csak ajánlani tudom!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek