Kedvenc halloweeni inspirációim a Pinterestről #köröm

Halloween, pumpkin, and autumn kép

Hahó! :) Talán még nem késő Halloween előtt egy nappal ilyesmit posztolni. Úgy gondoltam, hogy megosztom veletek a kedvenc halloweeni köröminspirációim a Pinterestről. 

Elsődlegesen tudni illik, hogy én sokkal jobban szeretem az egyszerű, letisztult de mégis szép körmöket, mint a vad, és erőteljeseket. Na jó, néha az utóbbiból is van, ami sorra kerül, és most épp ilyesfajtákat gyűjtöttem össze. :) Van, ami annyira egyszerű, hogy még otthon magatoknak is el tudjátok készíteni. 

sparkle spider nails

Ehhez csupán díszítő ecsetekre van szükségetek. Az én díszítőecseteim Aliexpressről vannak, 2-3$ volt és 20 darabos, köztük van pontozó ecset is. :) 

Halloween Nails | SpiderWeb

Ez is kis egyszerű, még is a célnak megfelel. 

Spooky blue

Az az igazság,hogy valahogy a kék színért nem vagyok oda. Ezt egy rózsaszínesebb, vagy esetleg teljesen fekete verzióval tudnám elképzelni.

Spooky Halloween scene nails

Ez egy igazi tökös köröm. :D 

halloween-nail-art - 50 Cool Halloween Nail Art Ideas  <3 <3

Az elmúlt pár hónapban meglehetősen belebolondultam a rózsaszín különböző árnyalataiba, ezért is lenne ez számomra tökéletes. Bár ebben az évben nem hiszem, hogy Halloween-esre fogom a dolgot a körmeim terén... :) 

Halloween nail art-41 - 65 Halloween Nail Art Ideas   ♥

Ha szereted a fekete-fehér kombinációt, akkor ez számodra tökéletes lehet. 

Spooky Halloween Nail Designs for More Fun ★ See more: https://naildesignsjournal.com/spooky-halloween-nail-designs/ #nails

A matt-mandula körmök szerelmeseinek. 


Looking for ideas for Halloween nail art to spook your friends? Here are the… - https://makeupaccesory.com/looking-for-ideas-for-halloween-nail-art-to-spook-your-friends-here-are-the-11/

Ha arra szánnám magam, hogy megcsináljam a körmeim, valószínű ezt választanám. A nude-fekete kombináció teljesen megfogott. A pókokat utálom az tény, de most az egyszer beleférne. :D 

Fantastic Halloween Nail Ideas: Choose Cute or Terrifying ★ See more: https://naildesignsjournal.com/fantastic-halloween-nail-ideas/ #nails

A hologrammos körmök amúgyis divatok mostanában, szóval aki teheti, próbálja ezt ki. Szerintem baromi jól néz ki. :) 

Sonia @badgirlnails Instagram photos | Websta (Webstagram)

Kevésbé vannak rajta a Halloween-hez kapcsolódó basic minták, de a kombináció tökéletes, és nagyon cuki. 



Talán ezek azok a körmök, amelyeket én is bevállalnék. Még lehet, hogy azt a kéket is. :) 
xx, Dorina

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek