Karácsonyi ajándékötletek

food, christmas, and drink kép

Halihóó! :) Hamarosan itt a karácsony, persze, még 2 hét, és úgy gondoljátok, még van időtök az ajándékokra. Nos, elmondom nektek, hogy NINCS. :D

Kezdjük a legelején. Itt a suli(esetleg munka, aki már felnőtt), körülbelül hazaestek 4-5 óra környékén, persze van aki mázlista, és hamarabb, még esztek, isztok, tv-t néztek és miegyéb, gyorsan elmennek a hétköznapok. Hétvégén takarítás, pihenés...Legalábbis nálam így szokott lenni. Ezért is fogok bele hamarabb az ajándékozásba(legalábbis az ajándékok megvásárlásába), és úgy gondoltam, hogy titeket is kisegítelek egy ajándékötletes bejegyzéssel! :) 

Ezért ide leírok pár dolgot, ami szerintem hasznos, és egyben jópofa. 

  1. Illatgyertyák - szerintem tök jó ajándékok, főleg, ha tudod az illetőről, hogy egyáltalán szereti-e, és ha igen, akkor milyen illatban. 
  2. Kesztyű - kesztyűre kinek ne lenne szüksége? :D egy egyszerű fekete is megteszi.
  3. Karácsonyi díszek - jó, nem arra gondolok, hogy vásároljuk meg az összes idei díszt a karácsonyfájára az adott embernek, de például egy ajtóra kiakaszható télapó nagyon feldobja a hangulatot, és szerintem örülne neki az illető :)
  4. Hógömb - egyszerűen nem lehet nem imádni a hógömböket. Legalábbis szerintem. 
  5. Díszített befőttesüveg - szerintem ha jópofán kidíszítetek egy befőttesüveget, és mondjuk tesztek bele gyertyát, tök jó ajándék! :) Legalábbis én biztosan örülnék neki, mivel szeretem az ilyen DIY dekorációkat. :D 
  6. Parfüm - szerintem ez mindig jó ötlet, persze csak akkor, ha tudjuk, hogy az illető milyen illatúakat preferál 
  7. Zokni - nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én imádom a zoknikat. Lepjetek meg valakit egy csini karácsonyi zoknival! 
  8. "Béna", karácsonyi kötött pulcsi - a ciki kategóriából átvándorolt a cuki kategóriába ez a ruhadarab :) szóval hajrá! 
  9. Képkeret közös képekkel - szerintem fel tudja dobni az illető otthonát, és elég szívmelengető ajándék 
  10. Páros horgony karkötő - szerintem tök jó, akár barátnőnek, akár szerelmednek. És még mutatós is :) 
  11. Páros póló/pulcsi - rengeteg páros pólót lehet fent találni neten, ugyanis mostanság igen népszerűvé vált. Szerintem ha a stílusotok hasonló, megéri venni egy ilyet:) főleg ha tudjuk az illető méreteit 
  12. OPEN WHEN - szinte ez az Open When levél kötelező, szerintem baromi jó, ha díszíted akkor szép mutatós, hangulatos lesz, és mellesleg a blogon rengeteg ötletet összeírtam már nektek. IDE kattintva megtekinthetitek! :) 
  13. Párna - akár közösképpel, akár csak szimplán egy szupi angolfelirattal, de díszíthető, és variálható. 
  14. Mamusz - ez szintén csak akkor jó, ha tudjuk az általunk válaszott ember lábméretét, én speciel Mikulásra kaptam egy szörnytalpacska szerű mamuszt, és imádom :D nagyon meleg, kényelmes. Tökéletesen kiegészíti a téli mindennapokat. 
  15. Sminktermékek - ha tudjátok, hogy XY szereti a sminkeket, és esetleg hiányossága van valamiből, pótoljátok! :) Biztosan örülni fog neki. 
  16. Könyv - ha valaki szeret olvasni, és tudjuk, hogy milyen témában, irány a könyvesbolt! Egy könyv ára szerintem senkit nem vert még földhöz. :) 
  17. Plüssállat - ez akár lehet minion is, egy mackó, bármi. Ha az emberünk szereti őket, tök mindegy milyen plüss, de örülni fog neki. És hálistennek tömérdek választék van. :D
  18. Sütőforma -  nagymamának, nagynéninek biztosan jól jönne egy szupi sütőforma :) 
  19. Ékszer - ki ne örülne egy karkötőnek, nyakláncnak, stb.? 
És hát körülbelül ennyi lenne, amit most sikerült összeírnom nektek, remélem segítségetekre lesz. :) 

xx, Dorina

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek