Érzékeny bőrűek, vigyázat! - Tuti tippek (nem csak) nyárra, ha érzékeny a bőröd


aesthetic, bikini, and sea kép

Mivel én magam is érzékeny bőrrel rendelkezem, és tudom, hogy tényleg nagyon könnyen kicseszhetek magammal, ezért gondoltam leírok pár gondolatot, ami talán emlékeztet titeket is arra, hogy oda kell figyelnünk a bőrünkre. :) 


1. Naptej

Akárhová is mész, ha 40 fok van, akkor kötelezően le kell kenned magad naptejjel. Én már májusban úgy jártam, hogy egésznapos horgászat közben leégett mind két kezem és lábam, tehát ha jót akarsz magadnak, viszed magaddal azt a naptejet. Strandra, akár egy kirándulásra. Sokan gáznak érzik, ha le vannak vele kenve. Hidd el, a saját bőröd épsége fontosabb, mint az, hogy mi menő, vagy mi gáz. 

2. Kalap

A kalapok amúgy is nagy teret hódítottak maguknak, szerintem eszméletlen csajos és csinos. Különböző színben, fazonban vannak már, úgyhogy tudsz válogatni. Szerintem érdemes a nyárra beszerezni egyet, most én is azon vagyok. :) Véd a napszúrás ellen, meg persze az ellen is, hogy a bőröd leégjen. 

algarve, color, and hat kép

3. Ne használj túl sok kozmetikumot

Szerintem nyáron fölösleges túl sok sminket magunkra kenni, hiszen strandra is gyakran járunk, illetve megesik az is, hogy leizzadjuk magunkról. Hagyd, hogy a bőröd egy kicsit megpihenjen. Egyébként is, ha többet tartózkodunk a napon feltöltődik bőrünk is D-vitaminnal, és leszáradnak a pattanások is. Én egy-egy kiadós napozás után majdnem tökéletes bőrrel rendelkezem, a kis Gucci táskákat leszámítva a szemem alatt. :D 


4. Sminklemosás 

Az alapos sminklemosás egyébként is alapvető kell, hogy legyen mindenkinél. Viszont ha érzékeny a bőröd, akkor nagyon meg kell válogatnod, hogy milyen sminklemosót használsz (tapasztalat). Én eddig a Catrice 24h-s alapozójától eszméletlenül kiszáradtam, száraz foltok keletkeztek az arcomon, de utólag rájöttem, hogy nem az alapozóval volt baj. Hanem a sminklemosóval. Cien-es micellás vizet használtam, de ez - mint utólag rájöttem - csak rontott a helyzeten. Azt hiszem erre mondják azt, hogy olcsó húsnak híg a leve. 

Majd hosszas tanakodás után váltottam a Garnier 2in1 nyugtató sminklemosójára, ami még a vízálló sminket is eltávolítja. Ez egy fontos pont, mert muszáj gondoskodnunk arról, hogy egy gramm smink se maradjon az arcunkon, hiszen ez nyáron rengeteget ronthat a helyzeten - főleg ha az érzékenység mellett problémás is a bőröd. Parfüm, alkohol, és színezőanyagmentes sminklemosóról van szó egyébként, nekem nagyon bevált, amióta rátaláltam csak ezt használom, és már a harmadik tubussal fogyott el. :) Mivel kétfázisú arctisztítóról van szó, így használat előtt érdemes felrázni. Ez egy olajos termék, tehát zsírosbőrűeknek nem nagyon ajánlom. 


Remélem hasznos volt számotokra ez a kis firka
xx Dorina























Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek