Szilikon vs hagyományos sminkszivacs


Halihó! Bocsássatok meg a kései bejegyzésért, tudom már régóta ígérem, de most jutottam géphez, ugyanis eddig kb. mindennap programom volt. 

Szóval most itt van, és jó olvasást kívánok hozzá! :) 






A legelső alanyunk egy Aliexpress-es szilikonszivacs lesz, amelyet már alig vártam, hogy kipróbáljam. Pár száz forintba került, 500ft-nál kevesebbe. Rengeteg drága verzióját láttam már, és sok embertől hallottam sokfajta véleményt. 

Viszont úgy gondoltam, hogy maga a szilikonszivacs kipróbálásához nem kell egy drágább szivacsot megvennem, jó lesz az olcsó kínai is. Nyilván minimálisan eltérnek, de én ezt a szivacsfajtát teljesen hülyeségnek és értelmetlennek tartom, tehát így megelégedtem ezzel az Alis-sal. 


Nos, a felvitelt úgy oldom meg, hogy az ujjaimmal pontokba felviszem a BB krémet/korrektort. Az eldolgozáshoz ezt a szivacsot természetesen nem kell bevizezni, mint a hagyományos tesókáját. Az eldolgozás elég extrém nekem, bár azt be kell vallanom, hogy talán fele annyi BB krémre volt szükségem, ugyanis ez nem nyeli be, hanem a felületén marad a maradék, amit ezután még szintén el tudtam dolgozni a bőrömön.

Viszont kicsit 'felszínesen' dolgozik ez a szivacs, hiszen nem tudom annyira jól beledolgozni a bőrömbe, mint egy hagyományos szivaccsal. Tehát a pórusaimat ahelyett, hogy kitöltötte volna, még inkább kiemelte. Nem a legjobb, és nem a legkényelmesebb a használata sem.


Tehát valószínűleg nem érte volna meg megvennem a drágább verziót, maradok a hagyományos kis olcsó sminkszivacsaimnál. :) 

xx, Dorina









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek