Vigyázz! Kész! Posztolj! - Álomvárosom



Üdv! ^^ Meghoztam a következő VKP-s bejegyzést, amelynek Álomváros a témája. Személyszerint nekem ez a jelenlegi téma nagyon bejön, szeretek ilyesmiről beszélni... főleg az általam kiválaszott LONDONról. :)

Nagyon régóta megtetszett nekem London. Nem divatból, hanem azért, mert tetszik a britek kultúrája, a hagyományaik, szokásaik. Nagyon ínycsiklandozónak tűnnek a különböző, úgymond "traditional food"-jaik. Imádom a nyelvet is. A szóbeli középfokú vizsgát megcsináltam belőle, és hamarosan közelítek az írásbeli felé is. :)

2015 nyarán volt szerencsém ellátogatni ide. Különböző híres helyszíneken jártam, mint például a British Museum, National Gallery, vagy National History Museum. Emellett fentről tudtam nézni Londont, a Big Bent, a rengeteg black taxi cab-et, a double deckereket a London Eye-ból.

Sajnos jellegzetes, brit kaját nem tudtam megkóstolni. Jártam az Oxford Streeten is, bementem a Primarkba, azthiszem egy Chanel üzletbe is. Elképesztően más ott az élet, mint itt Magyarországon. :) Egy cseppet sem zavar, hogy borongósabb az idő, esősebb az éghajlat. Nem befolyásolja azt a tényt, miszerint én egyszer majd oda szeretnék költözni.

Persze London mellett voltam Rochesterben,Doverben,Canterburryben, illetve Németországban is, Passauban, Franciaországban, Párizsban. Nagyon szép volt minden. :) Párizsban sajnos nagyon sok migráns volt, és szétszemetelték a várost, ezáltal nem olyan volt az összhang, mint amilyenre gondoltam.





(Ez Doverben készült.)




Ennyi lenne. Köszönöm, hogy elolvastátok, ha tetszett a bejegyzés kommenteljetek, írjátok le a ti kedvenc városotok! :) 


Egyébként mit szólnátok, ha Instagram oldalt is csinálnék? :) 

xx, Dorina


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek