Vigyázz! Kész! Posztolj! - Háztartás : házi munkák | mit szeretek, és mit nem?

A mostani téma a háztartással kapcsolatban fog íródni, méghozzá én arról szeretnék beszámolni, hogy milyen itthoni munkákat szeretek leginkább elvégezni, és milyeneket nem. 

Tudni illik, nálunk a dolgok kicsit bonyolultak. A nagymamám velünk él, és ő nagyon sokat segít, ezért a házimuka az én számomra már csak felére csökken. Apukám és anyukám dolgozik, így van mikor egyes dolgokban nekem is be kell segítenem, illetve ez egy 15 éves lánytól(és nem csak lánytól, de fiútól is) alap dolognak kellene hogy számítson. :D 


Minden hétvégén(általában szombaton) kitakarítom a szobámat. Mivel kis szobám van, ez körülbelül egy órát vesz igénybe. Felporszívózom a szőnyegem, letörlöm a port az asztalról, a szekrényekről, és a polcokról. A kis szemetes kukámat kiürítem.

Mosogatni gyűlölök, ezt szinte mindig mamám, vagy anyum csinálja. Persze, megkérnek rá, megcsinálom én. De ha senki nem mondja, akkor nem szívesen. Inkább felporszívózom az egész házat, de mosogatni... inkább nem. Tudom, ez nem jó hozzáállás... de ez van. :D

Ezenkívül a konyhában szoktam még takarítgatni. A mosogatáson kívül mindent megcsinálok. És általában zenét hallgatok közben, mert akkor gyorsabban megy. :)

Egy héten kétszer, vagy háromszor szoktam takarítani a konyhát, a szobámat heti egyszer.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#DIY Valentin napi ajándék - 56 dolog amit szeretek benned

Hello, December - Ötletek karácsonyra *Open When levél*

Open When - ötletek